خبرهای داغ:
بمناسبت عید سعید غدیرخم؛

برگزاری جشن ولایت و امامت در روستای کوهان منطقه براآن شمالی

به مناسبت عید سعید غدیرخم ، عید امامت و ولایت حضرت امیرالمومنین علیه السلام مراسم جشنی توسط پایگاه مقاومت بسیج خضرا روستای کوهان منطقه براآن شمالی برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۶۱۰۰۷
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ؛ این جشن در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی با اجرای برنامه های متنوعی ازجمله : اجرای گروه سرود ، مولودی خوانی مداح اهل بیت علیهم السلام آقای عبداللهی ، سخنرانی حجت الاسلام مولوی ومسابقه دارت وطناب بازی برگزارشد.

حجت الاسلام مولوی در این مراسم گفت: حضرت علی علیه السلام باید الگوی همه جوانان جامعه ما باشد و در این میان رویکرد گفتمان‌های دینی با محوریت سبک زندگی اسلامی و سیره وزندگی آن حضرت خواهد بود.

وی با بیان اینکه شخصیت حضرت علی علیه السلام بسیار بی‌نظیر است، تأکید کرد: در این برهه زمانی بیشتر از گذشته به اشاعه و تبیین آموزه‌های آن حضرت نیاز داریم.

وی افزود: حضرت علی علیه السلام یک انسان کامل است و باید برای جامعه امروز که بسیار حساس است الگو باشد و گوهر گرانبهای نهج‌البلاغه را در جامعه به خوبی تبیین کنیم.

حجت الاسلام مولوی با بیان اینکه باید ویژگی و شخصیت حضرت علی علیه السلام در جامعه به خوبی تبیین و بیان شود، ادامه داد: جوانان این امام همام را الگوی زندگی خود قرار دهند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار