اردوی تشکیلاتی فرمانده واحدهای پیشگام حوزه شهید فهمیده ۲ اراک برگزار شد

اردوی تشکیلاتی فرمانده واحدهای پیشگام حوزه شهید فهمیده ۲ اراک با سخنرانی سرهنگ عسگری جانشین فرمانده سپاه روح الله و با حضور بسیجیان اراکی و جمعی از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۹۳۵
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اردوی تشکیلاتی فرمانده واحدهای پیشگام حوزه شهید فهمیده ۲ اراک با سخنرانی سرهنگ عسگری جانشین فرمانده سپاه روح الله و با حضور بسیجیان اراکی و جمعی از مسئولین برگزار شد؛ در این برنامه که با هدف توانمند سازی فرمانده واحد های دانش آموز برگزار شد

 سرهنگ محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک با حضور در جمع بسیجیان در آستانه ی عید غدیر نسبت به اهمیت این واقعه مهم و لایتمداری مطالبی را بیان نمود.

وی افزود:  با توجه به جایگاه شما بسیجیان در مسئولیت هایی که دارید و به عنوان فرمانده واحد خدمت صادقانه انجام می دهید؛ نیاز است که امر ولایتمداری را در وجود خود نهادینه نمایید .

وی به شخصیت تاثیر گذار مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان اشاره کرد و  گفت: بسیاری از رهبران تاثیر گذار جهان از جمله رئیس جمهور روسیه حضرت آقا را به عنوان الگوی خود میدانند و این یک افتخار برای جامعه شیعه و ایرانیان است که باید قدر آن را بدانیم.

همچنین سرهنگ پاسدار عسگری جانشین  سپاه روح الله استان مرکزی و مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان نیز در این برنامه حضور یافتند.

 

انتهای پیام ./

ارسال نظرات
پر بیننده ها