مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر:

غدیر آغازگر اصل امامت و ولایت در زندگی مسلمانان است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر گفت: واقعه غدیر از اهمیت خاصی در تاریخ اسلام برخوردار است و این امر آغازگر اصل امامت و ولایت در زندگی مسلمانان است.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۲۲
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدزاده در نشست گروه صادقین سپاه شبستر افزود: مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی باید هر چه بیشتر در تکریم، حفظ و گسترش مناسبت های این ایام تلاش کنند چرا که به اظهار کارشناسان مذهبی و دینی تمام اعتقادهای دینی ما مربوط به ایام غدیر است.

وی در خصوص اهمیت این واقعه بزرگ، اظهار داشت: عید غدیر بهترین فرصت برای وحدت مذاهب و طوایف اسلامی است.

حجت الاسلام محمدزاده تبیین آموزه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی سیره علوی را در جامعه ضروری دانست و اظهارداشت: توسعه و ترویج سیره علوی و فرهنگ ولایی در سطح جامعه و به ویژه در تعامل با گروه‌های هدف جوان و نوجوان به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام در برابر شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان ، آینده اسلام را بیمه خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه  شبستر با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و دینی در سطح بخشهای مختلف این شهرسنتان همزمان با روز عید غدیر خم، بیان کرد: برنامه های متنوع فرهنگی وهنری درسطح پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان درحال برگزاری است.

 وی آماده سازی بسته های فرهنگی، فضاسازی فرهنگی، تولید محتواهای متنوع  جهت تبیین و تکریم واقعه غدیر در سطح فضای مجازی، ساخت عکس نوشته، جمع آوری نذورات و احسانات و توزیع آن در بین نیازمندان شهرستان، برگزاری کوهپیمایی و اردوهای تفریحی فرهنگی در بین جوانان و نوجوانان، اهدای شال سبز سیدی به بسیجیان سید، تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای خانوارهای نیازمند، تهیه عیدی برای کودکان نیازمند بسیجی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی و هنری، آماده سازی و توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان، اجرای مسابقات قرآنی در سطح پایگاه های بسیج و روستاها و بخش های شهرستان را از برنامه شاخص هفته غدیر عنوان کرد.

حجت الاسلام محمدزاده در پایان سخنان خود اظهار داشت: در واقعه غدیر عبرت هایی است که با درک حقیقی آن سعادت دنیا و آخرت هر انسانی رقم خواهد خورد و معرفی و شناخت ابعاد گسترده این حادثه بزرگ به جامعه و به خصوص جوانان باید با برنامه ریزی های مدون و مستمر صورت گیرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار