پیشکسوت پدافند هوایی:

رزمندگان پدافند هوایی پرچم دار عزت و سربلندی در کشور هستند

گودرزی گفت: کارنامه پدافند هوایی در طول انقلاب اسلامی همواره پر از درخشندگی ها و حماسه آفرینی ها است و رزمندگان پدافند هوایی پرچم دار عزت و سربلندی در کشور هستند.
کد خبر: ۹۳۶۰۳۸۰
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، «عباس گودرزی» از فرماندهان دفاع مقدس و پیشکسوت پدافند هوایی ظهر امروز در آیین گرامیداشت سالروز عملیات «مرصاد» و گرامیداشت شهدای والامقام سایت «سوباشی» اظهار کرد: پیشرفت ها و موفقیت های امروز پدافند هوایی کشور مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های شهدا و رزمندگان غیور ایران اسلامی در طول انقلاب وخصوصا در دفاع مقدس است.

وی افزود: در طول دفاع مقدس موفقیت های پدافند هوایی یکی از عوامل موفقیت عملیات های زمینی بود که رزمندگان غیور دفاع دمقدس به پشتوانه محکم پدافند هوایی در کشور عملیات ها را پیش می بردند.

پیشکسوت پدافند هوایی اظهار کرد: امروز جایگاه و اقتدار پدافند هوایی کشور موجب دلگرمی و امید مردم است و ملت ایران به این اقتدار همواره افتخار می کنند.

وی بیان کرد: اخلاص و مجاهدت های رزمندگان پدافند هوایی در طول انقلاب اسلامی موجب تثبیت اقتدار این سازمان شده و رزمندگان پدافند در دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات بزرگترین افتخارات و دستاوردها را برای ملت به ارمغان آوردند.

گودرزی با بیان اینکه هدف دشمنان در حملات هوایی و بمباران شهرهای ایران از بین بردن نظام تازه تاسیس جمهوری اسلامی و مقابله با تفکر انقلاب اسلامی بود،گفت: دشمنان با حملات ناجوانمردانه هوایی نشان دادند بویی از انسانیت و مردانگی نبردند و حمله هوایی علیه مردم مظلوم و بی دفاع شهرها مصداق جنایت علیه بشریت بود.

وی افزود: توسل به خدا ، اعتماد به نصرت الهی و تکیه بر توانمندی های داخلی رمز موفقیت رزمندگان اسلام و پدافند هوایی در دفاع مقدس است و امروز پدافند هوایی با توسل به خداوند متعال و تکیه بر دانش بومی و توانمندی های مجهز و به کارگیری نیروهای متخصص در عالی ترین جایگاه و اقتدار قرار دارد.

پیشکسوت پدافند هوایی ادامه داد: کارنامه پدافند هوایی در طول انقلاب اسلامی همواره پر از درخشندگی ها و حماسه آفرینی ها است و رزمندگان پدافند هوایی پرچم دار عزت و سربلندی در کشور هستند که با مجاهدت های خود سربلندی و اقتدار ملت ایران را رقم زدند.

وی اضافه کرد: فرا رسیدن پنجم مرداد در کنار تلخی های زیادی که برای مردم و رزمندگان دارد از طرفی یادآور درس ها و عبرت های فراوانی برای ملت است که امروز باید به آنها بیشتر توجه داشته باشیم.

گودرزی خاطر نشان کرد: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی به شکل همه جانبه با استکبار جهانی و حامیان آنها مقابله کردند و امروز برای ادامه این راه پرافتخار عزمی راسخ و گامی استوار دارند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها