خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در دیدار امام جمعه با مردم

مهمترین رویکرد مسئولین نظام باید بها دادن به مردم باشد.

سرهنگ الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در نشست بررسی مسائل و مشکلات مردم با امام جمعه ،بر نقش آحاد جامعه در مطالبه گری از مسئولین و نقش آفرینی در رفع معضلات محله و شهرستان تاکید نمود.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۷۸
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " چهارمین دیدار مردمی امام جمعه جهت بررسی و رفع مشکلات و معضلات عمومی محلات و سطح شهرستان ،در حسینیه عاشورگاه محمدیه برگزار گردید.

 سرهنگ دوم پاسدارمحمدحسین الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین به عنوان مهمان ویژه این جلسه در سخنانی ضمن تقدیر ازحضور امام جمعه در محلات مختلف و برگزاری چنین جلساتی بر محوریت مردم در حل مسائل و مشکلات پیرامون محله خود تاکید کرد.

   سرهنگ الیاسی با استناد به بخشهائی از بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر نقش و مشارکت مردم در امور و تاکید مقام معظم رهبری بر اینکه جمهوریت انقلاب اسلامی با مردم و حضور مردم شکل می گیرد گفت : مهمترین رویکرد مسئولین نظام باید بها دادن به مردم باشد.

وی با اشاره به اشکالاتی که در گام اول انقلاب وجود داشت و از ظرفیت نیروهای انقلابی و جوانان غفلت شده بود گفت : مطالبه گری از مسئولین باید دغدغه نیروهای انقلابی بوده و مدیران اجرائی با مشارکت جوانان و معتمدین محل ، باید به صورت جهادی نسبت به احصاء مشکلات و آسیبها اقدام و جهت رفع آن تصمیمیات مقتضی صورت گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت: محور کار بسیج ،استفاده از ظرفیت روحانیت و مساجد است . تمام تشکله ا ِن جی اُ ها ، هیئتهاو جمعیتها ی محلی حول مسجد و روحانیت فعالیت نمایند و مسئولین و مدیران تصمیم ساز و اجرائی ،پاسخگوی مردم باشند.

  وی نمونه ای از اقدامات محله محور را در تشکیل قرارگاههای شهید سلیمانی و جمع آوری و توزیع کمکهای مومنانه بین نیازمندان و آسیب دیدگاه در بحث کرونا نام برد که به صورت تشکیلاتی مردمی و خود جوش ، شاهد ثمرات آن بودیم.

 در اثنای این جلسه تعدادی از اهالی محله محمدیه و برخی از شهروندان نایینی به بیان برخی اشکالات و نارسائی های عمومی سطح محل و شهرستان پرداختند و مقرر گردید موارد ،در جلسات با مسئولین شهری مطرح و اقدام مقتضی صورت پذیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار