خبرهای داغ:
بمناسبت روز شهرداریها و دهیاری‌ها؛

فرمانده سپاه نطنز با شهردار نطنز دیدار و گفتگو کرد

در آستانه ۱۴تیر روز شهرداریها و دهیاری‌ها سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز به همراه دو تن از همکاران خود با علی پیراینده شهردار نطنز دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۵۵۶۷۴
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، در آستانه ۱۴تیر روز شهرداریها و دهیاری‌ها سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز به همراه دو تن از همکاران خود با علی پیراینده شهردار نطنز و دوتن از مدیران‌شهرداری نطنز دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ شبانی زاده ضمن تبریک این روز و تشکر از زحمات و خدمات شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری ، برتعامل بیشتر تاکید کرد و افزود: شهرداریها با بیش از ۶۰۰ وظایف که در بردارند در برخی از کارها و اقدامات مشترک با سایرنهادها و دستگاههای اجرایی هستند، بنابراین لزوم تعامل بیشتری فیمابین دو ارگان احساس می شود.

وی افزود: بحمدالله کارکنان شهرداری نطنز خود از بسیجیان و فعالین حوزه فرهنگی و اجتماعی هستند که رابطه این دو ارگان را مستحکم تر نموده است.

شهردار نطنز با تقدیر و تشکر از حضور فرمانده سپاه اظهار داشت: شهرداری به عنوان یک ارگان خدمات رسان و تنوع خدمات مطلبد کارها را بسیجی گونه انجام دهد.

وی افزود: در سال ۱۳۹۷ با همت همکاران پایگاه بسیج سرتیپ شهید محمد مالکی در شهرداری نطنز راه اندازی شد و کلیه کارکنان شهرداری عضو این پایگاه شدند و خداوند را شاکریم که با روحیه انقلابی و جهادی تاکنون توانسته ایم پروژه های مهمی را اجرایی نماییم.

پیراینده در پایان ضمن تشکر از سپاه نطنز گفت: امید است در این مدت باقی مانده از شورا و شهرداری دوره پنجم بتوانیم پروژه های باقی مانده را به سرانجام و جز‌ء کارنامه افتخار خدمت به همشهریان عزیز به ثبت برسانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار