خبرهای داغ:
یاسر متانت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان:

اهداء هشت سری جهیزیه به نوعروسان گلپایگانی

به همت قرارگاه اجتماعی و بسیج سازندگی سپاه گلپایگان، هشت سری جهیزیه به ارزش ریالی حدود ۳ میلیارد ریال به نوعروسان کم برخوردار شهرستان، اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۴۰۳
|
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، سرهنگ پاسدار سید عباس میر کریمی در آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار گلپایگانی با بیان اینکه هشت سری جهیزیه به ارزش ریالی حدود ۳ میلیارد ریال  به همت قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی و بسیج سازندگی سپاه به نوعروسان اهدا می شود، گفت: این جهیزیه ها با سه روش  یارانه ای و مشارکت خود خانواده ها، وام های دو درصد مدت دار و کمک خیران تهیه شده و از پنج تا ۲۲ قلم کالای ایرانی تشکیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با بیان اینکه، اهدای جهیزیه به نوعروسان، از سال ۹۸ تا کنون و در چند مرحله صورت گرفته است، افزود: ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، ازدواج آسان  از اهداف اصلی این طرح است.
وی سبک زندگی اسلامی ایرانی را لازمه استحکام خانواده بیان کرد و گفت:ائمه اطهار  در کمال ساده زیستی و بدور از تجملات زندگی می کردند ولی انسان های بزرگی را تربیت کردند که تاریخ سازند و راهنمای بشریت.

وی در پایان بر حمایت از تولید داخل کشور و اشتغال کارگران ایرانی تاکید کرد و افزود: بیشتر کالاهای اهدا شده در این هشت سری جهیزیه، ایرانی است و این در کلان کشور کمک شایانی به احیای خطوط تولید داخلی خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار