خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ خبر داد

افتتاح طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه فاطمیه کبودراهنگ

کبودراهنگ - فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ از افتتاح طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه فاطمیه روستای قباق تپه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۸۷۸
|
۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

افتتاح طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه فاطمیه کبودراهنگسیده سمیه جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین پایگاه فاطمیه روستای قباق تپه با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین با هدف غنی سازی اوقات فراغت تابستانی1400  با شعار محوری «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در پایگاه فاطمیه قباق تپه افتتاح و رسما شروع به کار کرد.

وی با اشاره به اجرای  طرح جوانه‌های صالحین در رشته‌های مختلف عنوان کرد: محوری‌ترین هدف بسیج  از اجرای این طرح تربیت نیروهای متدین و انقلابی است و تحقق این مهم با برگزاری کلاس‌های  مختلف در ابعاد معرفتی، مهارتی، علمی و... امکان‌پذیر است .

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ اضافه کرد: طرح جوانه‌های صالحین برای تقویت ابعاد معرفتی همچون سواد قرآنی با برگزاری کلاس روخوانی، تجوید، حفظ، کلاس تفسی، نهج البلاغه و احکام اقدام کرده است.

وی ادامه داد: همچنین برای تقویت بعد مهارتی نیز با برگزاری کلاس آموزش خیاطی در دو سطح و کلاس قالیبافی، نقاشی روی سفال (میناکاری) و همچنین برای تقویت بعد علمی با برگزاری کلاس تقویتی ریاضی و زبان  و کلاس‌های ورزشی، آمادگی جسمانی و کلاس رزمی نیازهای مخاطبان در سه سطح کودکان و نوجوانان و جوانان را برطرف می‌کند.

جعفری در پایان افزود: امید است در راستای کادرسازی و تربیت نیروی انقلابی امسال نیز همانند سال‌های گذشته طرح جوانه‌های صالحین با اجرای  برنامه‌های متنوع بتواند اوقات فراغت  کودکان، نوجوانان و جوانان روستای قباق تپه را غنی‌سازی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار