نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

برخورد قاطعانه با سرشبکه های نفوذ و فساد اولویت‌ مهم نیروهای مسلح باشد

آیت الله دری نجف آبادی گفت: یکی از اولویت‌های مهم نیروهای مسلح برخورد قاطعانه با سر شبکه‌های نفوذ و فساد در کشور باشد و این مهم باید با مشارکت و هم‌افزایی همه‌جانبه ارکان کشور رقم بخورد.
کد خبر: ۹۳۵۴۵۹۸
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در همایش استانی «تکریم و اکرام منابع انسانی در نیروهای مسلح» اظهار کرد: نیروهای مسلح ستون امنیت و اقتدار کشور هستند و همچون دژ مستحکمی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان عمل می‌کنند و بهترین حافظان منافع و عزت و اقتدار ملي می‌باشند.

دری نجف‌آبادی گفت: تقویت و افزایش قدرت همه‌جانبه نیروهای مسلح یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه است و لذا ارتقاي قدرت در همه سطوح و عرصه‌ها در سایه فرماندهی معظم کل قوا همواره باید در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین دستاورد مجاهدت‌های نیروهای مسلح ایجاد امنیت پایدار و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در طول ۴۲ سال گذشته است که باانگیزه‌های الهی و همراه با اعتقاد راسخ و اراده الهی به تحقق رسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین پشتوانه نیروهای مسلح بوده‌اند و همواره در مقاطع مختلف با پشتیبانی‌های خود از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به‌خوبی دفاع کردند.

دری نجف‌آبادی افزود: وجود اعتقادات محکم دینی، روحیات جهادی و انقلابی و معنویت در نیروهای مسلح مهم‌ترین رویکرد پیشرفت و موفقیت در نیروهای مسلح است که با وحدت و هم‌افزایی همه‌جانبه در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند و وحدت نیروهای مسلح به برکت تفکر انقلاب اسلامی ایجادشده و خار چشم دشمنان نظام اسلامی است.

امام‌جمعه اراک اظهار کرد: یکی از مسائلی که امروز باید بیشتر موردتوجه باشد تکریم و اکرام است و باید به شکل دوطرفه اتفاق بیفتد چراکه تکریم و اکرام درون‌سازمانی و برون‌سازمانی قطعاً موجب برکات و خیرات فراوانی است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح خداباورانه و مؤمنانه در مسیر تحقق اهداف گام برمی‌دارند که شرط این موفقیت سلامت همه‌جانبه در فعالیت‌ها است که یکی از راه‌های آن تکریم و اکرام دوسویه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: اخلاق کریمانه باید همواره در دستور کار همه ارکان کشور باشد و نیروهای مسلح با تعصب بر روی مکارم اخلاق باید در تکریم و اکرام پیشتاز باشند.

دری نجف‌آبادی افزود: برخورد کریمانه از دستورات دینی و سیره مهم اهل‌بیت(ع) است و جزء مقدس‌ترین کارها به شمارمی رود و باید بیشتر به آن توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم نیروهای مسلح برخورد قاطعانه با سر شبکه‌های نفوذ و فساد در کشور باشد بیان کرد: این مهم باید با مشارکت و هم‌افزایی همه‌جانبه ارکان کشور رقم بخورد و هیچ‌گونه مماشات نباید در این خصوص اتفاق بیفتد.

امام‌جمعه اراک ادامه داد: عملکرد نیروهای مسلح در انتخابات بسیار شایسته تقدیر است چراکه علاوه بر خنثی کردن توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان موجب شدند انتخابات با سلامت همه‌جانبه و امنیت کامل برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین نعمات در انقلاب اسلامی هوشیاری و بیداری نیروهای مسلح در همه عرصه‌ها و مقاطع است و لذا تقویت نیروهای مسلح در همه ابعاد ضامن حفظ دستاوردها و آرمان‌های نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات