خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین؛

جبهه انقلاب با حضور مردم در انتخابات، سکان دار مسئولیت ها است

سرهنگ حیدری گفت: امروز جبهه انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم در انتخابات، سکان دار مسئولیت ها خواهند بود.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۵۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

  به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ حیدری فرمانده امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت دهه کرامت در جمع بسیجیان حوزه حضرت فاطمه (س)، در مسجد امام حسن عسگری (ع) گفت: موقعیت امروز کشور را مدیون تلاش و از خود گذشتگی شهدا هستیم.

وی گفت: امروز دشمنان درعرصه انتخابات طی چندین ماه با هدف تبلیغات گسترده از طریق شبکه های ماهواره ای و اجتماعی، به دنبال این بودند که مردم در انتخابات کم رنگ ظاهر شوند.

وی با اشاره به این نکته که انقلاب اسلامی تمام اهداف دشمنان را خراب کرده افزود: آنان با وجود انقلاب اسلامی نمی توانند به اهداف شوم خود در منطقه خاورمیانه و در سطح جهان برسند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ضمن اشاره به برنامه های دشمن اذعان کرد: یکی از نقشه های دشمنان برای مردم و نظام ما این است که مردم را از انقلاب جدا کنند.
وی اذعان کرد: دشمنان نه تنها از ابتدای پیروزی انقلاب درعرصه های مختلف جنگ سخت موفق نبوده اند، بلکه در عرصه های سیاسی هم بدنبال این بودند که به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی در ادامه افزود: با اینکه دشمنان در عرصه انتخابات هزینه های زیادی را متحمل شده بودند، مردم بصیر ما با آگاهی پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.
سرهنگ حیدری بیان کرد: ان شاءالله امروز جبهه انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم، سکان دار مسئولیت ها خواهند بود.

وی در پایان تاکید کرد: دولت اسلامی تشکیل خواهد شد و خیلی از موانعی که مسئولین اشرافی گر بر مردم ما تحمیل کرده اند به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/ 1010

ارسال نظرات
پر بیننده ها