خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین آبیک البرز در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛
فاطمه محمد بیگی در آیین افتتاح پروژه نسیم شمال و حمل و نقل ناوگان عمومی شهرداری قزوین گفت: کاهش ترافیک سطح شهر باعث کوتاهی سفر کمک به هوای پاک، رونق زندگی شهروندان می شود.
کد خبر: ۹۵۹۶۸۰۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

قزوین_به گزارش بسیج، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین آبیک البرز در آیین افتتاح فاز سوم پروژه نسیم شمال و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه مینی بوس، اتوبوس و تاکسی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر داری قزوین که صبح امروز با حضور مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی و شورای شهر برگزار شد بیان کرد: در خبرها خواندم که برای پروژه نسیم شمال ۹ هزار تن آسفالت ریزی شده تا ترافیک شهر را تسهیل و مدت سفرها کوتاه شود، ساماندهی شهر قزوین و صیانت از باغستان است تعریض معبر صورت گرفته تا داخل شهر ترافیک روان به زندگی مردم رونق دهند. 

وی گفت: در خصوص ناوگان عمومی مراجعات بسیاری داشتیم و بهره برداری از ناوگان جدید شهرداری قزوین با اعتبار۱۲۰ میلیارد تومان کار بسیار بزرگی است که مجموعه شهرداری زحمت کشیده است.

 محمدبیگی افزود: از مجموعه شهرداری و نهادهای ذیربط انتظار داریم به صورت ویژه آستانه امام زاده حسین ع و بقاع متبرکه مورد لطف و عنایت قرار دهند تا مردم در عرصه خدمات عمومی بهداشت سلامت و فرهنگ شاهد گشایش کتابخانه های جدید باشیم زیرا سرانه مطالعه بسیار کم است و برخی محدوده ها فاقد مسجد هستند و فکری اساسی باید این مشکلات فرهنگی کرد.

وی در پایان گفت: بحث انتقال میدان میوه و تره بار از کارهای بزرگی است که با همکاری اصناف و سایر نهادها در حال انجام است و هرجا نیاز به هماهنگی ملی و استانی باشد با افتخار در خدمت پیشرفت استان هستم. کاهش ترافیک سطح شهر شادابی و رونق زندگی به همراه هوای پاک را به دنبال دارد که این امر برای شهر قزوین بسیار حایز اهمیت است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار