خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان:

حماسه حضور عموم مردم ایران در انتخابات قابل تقدیر است

همدان-نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: حماسه حضور عموم مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۳۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

حماسه حضور عموم مردم ایران در انتخابات قابل تقدیر استبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله سید مصطفی موسوی اطفهانی ضمن بازدید از ستاد انتخابات استان همدان در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: حماسه حضور عموم مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر حفظ و حراست از انقلاب و آرمان‌های انقلاب، انقلاب را یک هدیه الهی دانست و بیان کرد: همان گونه که شهدا تا پای جان از انقلاب دفاع کردند عموم مردم نیز در طول 42 سال گذشته در صحنه‌های مختلف از انقلاب دفاع کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات عنوان کرد: مردم همواره در صحنه‌های انقلاب حاضر و نقش‌آفرین بوده و با جانفشانی، ایثار، صبر و استقامت خود را در سایه امام زمان(عج) و با رهنمودهای امام راحل و در ادامه مسیر با رهنمودهای مقام معظم رهبری در این حماسه‌ها خوب درخشیدند.

وی با تقدیر از تلاش مسئولین و دست اندر کاران برگزاری انتخابات با اشاره به اینکه مسئولین در برگزاری انتخابات به صورت شبانه روزی تلاش کردند، افزود: خواهشمندیم اخباری که از انتخابات منعکس می‌شود واقعی، دقیق و بدون کم و زیاد کردن آن باشد .

موسوی اصفهانی با بیان اینکه امیدواریم نتیجه انتخابات به نفع انقلاب، جمهوری اسلامی و در راستای اهداف شهدا رقم بخورد، تصریح کرد: شهدا برای تقویت اسلام و انقلاب جان‌فشانی کردند و باید در حفظ انقلاب امانتداری کرد چراکه انقلابی که از شهدا به ما رسیده یک امانت است و حفظ این امانت حق الناس است.

وی با اشاره به اینکه در امانتداری از انقلاب همه وظیفه دارند، خاطرنشان کرد: خداوند متعال تا به امروز انقلاب را حفظ کرده و به طور قطع در ادامه مسیر نیز حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار