خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین:

۳۵۰۰نیروی پلیس امنیت مراکز رای گیری را تضمین می کنند

فرمانده تیروی انتطامی استان قزوین در گفت و گو با خبر نگار بسیج در امام زاده حسین گفت:۳۵۰۰ مامور انتظامی در قزوین از صندوق های آرا محافظت می‌کنند
کد خبر: ۹۳۵۱۷۳۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

 

 سردار علی ابراهیمی با اشاره به اهمیت انتخابات و امنیت مراکز رای گیری گفت: ۳۵۰۰ مامور انتظامی با هدف تامین نظم و امنیت انتخابات از صندوق های آراء محافظت می‌کنند.
به گزارش خبرنگار بسیج: سردار علی ابراهیمی روز جمعه پس از رای دادن در شعبه اخذ رای امامزاده حسین (ع) با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی استان از دی ماه سال ۹۹ برای تامین امنیت انتخابات شروع به کار کرده‌اند و این روند تا پایان برگزاری انتخابات ادامه دارد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در سه مولفه ایجاد امنیت، مشارکت همگانی و رقابت سالم در انتخابات میؤولیت دارد که ابن مهم خوشبختانه به بهترین شیوه ممکن انجام می‌شود.

سردار ابراهیمی اظهار داشت: تا الان به غیر از شور و حضور مردم انقلابی پای صندوق های رای که واقعا حماسه آفریده هیچ مورد دیگری مشاهده نشده است.
فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: مردم، پیرو دستورات مقام معظم رهبری و با قلبی آکنده از عشق به نظام و انقلاب در شعب اخذ رای استان حاضر شده‌اند که جای دارد از آن‌ها تقدیر و تشکر کنیم.
سردار ابراهیمی یادآور شد: برقراری نظم و انضباط در انتخابات مهم ترین وظیفه مأموران ناجا است که برای تحقق آن از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار