کارشناس مسائل سیاسی:

استقرار دولتی قدرتمند در گرو حضوری حداکثری و انتخابی درست است

تبریز- یکی از تحلیلگران سیاسی سپاه در جمع مردم میانه با اشاره به ضرورت وحدت در انتخاب گفت: استقرار دولتی قدرتمند در گرو حضوری حداکثری و انتخابی درست با آرایی بالاست.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۶۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر معصومی حضور در انتخابات را نوعی مقاومت در برابر تهدیدات و تحریم ها عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن زخم خورده از شکست های پی در پی در منطقه، تمام توان خود را بکار گرفته است تا با تحریم انتخابات و تشویق مردم به عدم حضور، انتقام خود را از عامل این شکست ها بگیرد.

   وی با بیان اینکه امروز وضعیت بد اقتصادی و معیشتی مردم حاصل سوء مدیریت، بی تدبیری و عمل نکردن دولت به وعده هایش است، برجام را مهمترین ثمره و دستاورد این دولت عنوان کرد و افزود: برجام ابزار دشمن برای تخلیه قدرت هسته ای، موشکی، نظامی، و ... ایران بود و آنها سعی داشتند تا بواسطه برجام، اقتصاد ایران را شرطی کرده و مردم را از نظام و انقلاب مایوس کرده و پایه های نظام ما را متزلزل سازند.

   معصومی با یادآوری اینکه افرادی همچون سردار سلیمانی برای تامین امنیت کشور، کیلومترها از مرزها فاصله گرفته و جان خویش را در این راه فداکرده یا به خطر انداختند و اکنون نوبت ماست تا با حضور خود این امنیت را استحکام بخشیم، تصریح کرد: امروز تامین امنیت کشور در گرو حضور تک تک مردم در پای صندوقهای رای است.

   تحلیلگر سیاسی سپاه مردم را پشتوانه اصلی نظام و انقلاب دانست و با تاکید بر حضور حداکثری به عنوان عاملی برای قدرت افزایی کشور و حل مشکلات مردم، خاطر نشان کرد: دولتی که با حداکثر آرای مردم سر کار بیاید با قدرت پیش خواهد رفت و با رفع تحریم ها، مشکلات را از مسیر انقلاب برخواهد داشت.

  همایش بصیرت افزایی و روشنگری با موضوع انتخابات در مسجد جامع میانه برگزار شد.   

ارسال نظرات
آخرین اخبار