خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

دولت آینده باید سیر و سلوک امام زمان (عج) را داشته باشد

نهاوند-کارشناس سیاسی گفت: دولت آینده باید سیر و سلوک امام زمان (عج) را داشته باشد و ادبیاتش، ادبیات مستقل، علمداری مقاومت و رهایی مستضعفان عالم از ظلم باشد.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۴۲
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴

دولت آینده باید سیر و سلوک امام زمان (عج) را داشته باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام قاسمی در یادواره شهیدان روستای شیراوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای روستای شیراوند با اشاره به معرفت‌افزایی در بین آحاد جامعه اظهار داشت: در این رابطه حضرت علی (ع) می‌فرماید در هر کاری اگر بخواهیم تغییری ایجاد کنیم اول باید نسبت به قوانین آن کار معرفت داشته باشیم تا مبادا دچار زیان شویم.

وی ادامه داد: انتخابات آینده بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و اینکه باید در این مسئله معرفت به خرج داده شود و اگر با معرفت و بینش صحیح نامزد اصلح را انتخاب کنیم دچار زیان نمی‌شویم.

این کارشناس سیاسی افزود: ما باید یک کاندیدای جوان و مومن، انقلابی و دارای شور و شعور انتخاب کنیم تا دولتی قوی و کارآمد تشکیل شود.

وی ادامه داد: دولت آینده باید سیر و سلوک امام زمان (عج) را داشته باشد و ادبیاتش، ادبیات مستقل، علمداری مقاومت و رهایی مستضعفان عالم از ظلم باشد و همچنین باید معیشت مردم برایش مهم و به دنبال ایجاد فناوری و تولیدات علمی و مسیری برای پیشرفت کشور باشد.

قاسمی با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا نباید فراموش شود و در طول سال باید گرامیداشت شهدا برگزار شود، افزود: شهدا روشنایی بخش زندگی ما هستند و اگر آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم به طور قطع از سربازان امام زمانی خواهیم شد.

وی ابراز داشت: ما همواره مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم و باید در هر شرایطی یاد آنها را زنده نگهداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات