خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد

ضرورت حضور گسترده در انتخابات برای تثبیت نظام

کبودراهنگ-مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ حضور گسترده در انتخابات را برای تثبیت نظام ضروری دانست و گفت: انتخابات آغازی برای تحول جامعه و نجات کشوراز وضع موجود خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۱۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

ضرورت حضور گسترده در انتخابات برای تثبیت نظامبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام جعفرمحمدی در یادواره شهدای گرانقدر روستای دستجرد کبودراهنگ ضمن بزرگداشت مقام شامخ شهدا اظهار کرد: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی در راه دفاع از امنیت و اقتدار ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و امروز نیز وظیفه ما به تأسی از شهدا ادامه راه آنان با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است.

وی با بیان اینکه یکی ازبرجسته‌ترین ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی است، بیان کرد: حضور حداکثری تنها راه نجات از وضع موجود است، بعد از حضور حداکثری انتخاب فرد اصلح، کارآمد و دلسوز است که می‌تواند مشکلات و موانع جامعه اسلامی ایران را برطرف کند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ ابراز داشت: با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح یک دولت جوان و انقلابی پای کار خواهد آمد.

وی تنها راه سعادت و پیروزی را در اطاعت از فرامین رهبری معظم انقلاب دانست و با تاکید بر اینکه پیام شهدا در حال حاضر لبیک به فرامین رهبری برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح است، افزود: اگر شهدای ما امروز زنده بودند از فرامین رهبری معظم انقلاب پیروی می‌کردند.

محمدی حضور گسترده در انتخابات را برای تثبیت نظام ضروری دانست و بیان داشت: انتخابات آغازی برای تحول جامعه و نجات کشوراز وضع موجود خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید برسخن رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور حداکثری مردم را مهمترین عامل برای تقویت پایه ‌ای نظام جمهوری اسلامی باین کرد و گفت: در این راستا تک تک افراد باید به مسئولیت خود عمل کنند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: تنها با یک رأی و انتخاب اصلح، به برکت خون شهیدان در انتخابات پیش رو همانند گذشته مشت محکمی در دهان استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکارخواهیم زد.

وی در پایان خطاب به حاضرین بیان داشت: انتخابات پیش رو یک آزمون بزرگ برای مردم ایران است، هر کدام از ما به سهم خود باید پای صندوق‌های رأی دین خود را به شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات