انتخاب رئیس جمهور انقلابی رضایت و اعتماد را به سطح جامعه باز می گرداند

مهرستان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان گفت: امروز نتیجه عملکرد اقتصادی دولت باعث شده است که مردم از نظام اسلامی فاصله بگیرند و نارضایتی در سطح جامعه افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۱۹
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان،  مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با  جمعی از معتمدین روستای کهن رسول بخش این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین وحید خوشرو در  این دیدار با اشاره به آیه 11 سوره رعد گفت: خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی دهد مگر آن که آنان آنچه را در خودشان است را تغییر دهند.
 
وی افزود: باید اختیار در دست مردم باشد، این مسئله عقلی است، هر عاقلی این مطلب را قبول دارد که مقدرات هر کسی باید در دست خودش باشد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه مهرستان تصریح کرد: امروز نتیجه عملکرد اقتصادی دولت باعث شده است که مردم از نظام اسلامی فاصله بگیرند و نارضایتی در سطح جامعه افزایش پیدا کند.

این مسئول اظهار داشت: مردم باید با حضور آگاهانه و حداکثری در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و یک رئیس جمهور انقلابی و دلسوز انتخاب کنند که این رئیس جمهور می‌تواند با عملکرد انقلابی دوباره این رضایت و اعتماد را به سطح جامعه برگرداند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار