برای نقش آفرینی و مشارکت مردم در جامعه باید پایگاه ها فعال شود

سیب و سوران- فرمانده سپاه سلمان گفت: انقلاب اسلامی به تمام مستضعفین و آزادی خواهان ایران و جهان هویتی خاص داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۰۶
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، سردار پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان و جانشین قرارگاه قدس در استان سیستان و بلوچستان از حوزه های مقاومت بسیج در شهرستان سیب و سوران باز دید و با فرماندهان حوزه ها دیدار  کرد.

سردار احمد شفائی در این بازدید اهداف بسیج و برنامه های انجام شده را مورد ارزیابی قرار داد و در خصوص برنامه هایی که در آینده در امر بسیج قرار است اجرا شود پیشنهاداتی ارائه  و در خصوص انتخابات نیز مواردی را پیشنهاد و متذکر شدند.

 فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: انقلاب اسلامی به تمام مستضعفین و آزادی خواهان ایران و جهان هویتی خاص داد، قبل از انقلاب ما تحت سلطه یک نظام کاملاً دیکتاتوری بودیم و همه امورات ما را آمریکایی ها و انگلیسی ها اداره می‌کردند و سرنوشت ما توسط آن ها رقم می خورد.

وی بیان کرد:  خداوند بعد از گذشت چندین سال به مردم ایران عنایتی کرد و با مجاهدات حضرت امام  خمینی(ره) انقلابی رقم خورد و بعد از ۳۳ سال هنوز احساس می‌کنیم که انقلاب بدون نام امام خمینی شناخته شده نیست، امام یک حقیقت همیشه زنده است که نامه ایشان پرچم انقلاب است و اهداف ایشان اهداف انقلاب است و راه ایشان نیز راه انقلاب است.

این مسئول ادامه داد:  امام جعفر صادق(ع)  در طول عمر با برکت خودشان اقدامات بسیار اساسی و زیربنایی انجام دادند و امروز بعد از گذشته هزار و چند سال روایات و منابعی که  در اختیار ما است از امام جعفر صادق علیه السلام برای ما مانده و یادگار شده است.

وی در ادامه افزود: قصد از بازرسی ما و سرکشی از حوزه های مقاومت  این بود که  خدمت فرماندهان حوزه ها عرض خدا قوت و خسته نباشی داشته باشیم .

وی در ادامه گفت: اولویت ما اتفاق در عرصه است یعنی نقش‌آفرینی بسیج در جامعه، ما اگر اولویت ها را بخواهیم مطرح کنیم مهمترین و اثرگذارترین اولویت در امر بسیج از سال گذشته و امسال فعال سازی پایگاه های مقاومت بوده یعنی اگر فعالیت و نقش آفرینی و مشارکت مردم را در جامعه ببینیم باید پایگاه فعال شود اینکه می گوییم پایگاه ذهن ها متوجه ساختمان پایگاه نشود.

سرادار شفائئ با اشاره به این مطلب که  در بحث کرونا و مسائل بهداشتی در قالب طرح شهید سلیمانی بسیج به کمک وزارت بهداشت آمد، شاید وزارت بهداشت آن بستر را که در این سطح وسیع نیاز به خدمات رسانی داشت را نتوانسته بود فراهم کند اظهار داشت:  با آمدن بسیج به کمک وزارت بهداشت وضعیت کرونا در منطقه بهتر شد و در زمانی که در کشور کمبود ماسک و مواد ضد عفونی کننده بود بسیجیان هم ماسک تولید و هم مواد ضدعفونی کننده را در بین مردم توزیع کردند.
 
این مسئول ادامه داد:بسیج و سپاه تنها به تولید ماسک و توزیع مواد ضد عفونی کننده اکتفا نکرد بلکه جاهایی که دیدیم بعضی از مسئولان نگران هستند و نمی توانند وارد شوند، بسیج در آن عرصه وارد شد و مسائل را حل کرد .
 
فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: تغسیل و تدفین اموات کرونایی  یکی از درخشان ترین  خدمات بسیج است که در شرایط فعلی کرونایی روحانیون و طلاب بسیجی خواهر و برادر  برای انجام یک کار شرعی پای کار آمدند و این ترس در بین همه مردم جامعه شکست.
 
 گفتنی است؛جانشین قرارگاه قدس استان سیستان و بلوچستان علاوه بر بازدید از حوزه های مقاومت بسیج ناحیه سپاه سیب و سوران از بنای تاریخی دهستان سیب نیز بازدید و با امام جمعه دهستان هیدوچ هم دیدار کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار