خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی امام و قیام خونین 15خرداد

برگزاری یادشهدا در گلزار شهدای روستای مزرعه امام نایین

مراسم یاد شهدا با حضور مردم شهید پرور روستای مزرعه امام در گلزار شهدای این روستا برگزار گردید .
کد خبر: ۹۳۴۸۵۱۱
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " همزمان با ایام سالگرد ارتحال ملکوتی امام امت و قیام خونین 15 خرداد مراسم یادی از شهدا با حضور مردم شهید پرور و ولایی روستای مزرعه امام ،در جوار مزار شهدای این روستا برگزار گردید.

در این مراسم برادر عبدالمحمود محمودی از راویان دفاع مقدس ورزمنده مدافع حرم با بیان شیوای ،خود گوشه ای از دلاور مردی و ایثار رزمندگان و شهدای مدافع حرم در نبرد با داعش و استکبار جهانی ایراد نمود .

وی با اشاره به وظیفه خطیر امروز جامعه اسلامی در دفاع از انقلاب گفت :کشور ما امروز هم برای جلوگیری از نفوذ دشمنان اسلام باید مقاومت و ایثار نشان داده و باید در صحنه های فرهنگی و اقتصادی و علی الخصوص در صحنه انتخابات ، قوی تر از گذشته ،حضوری فعال ایفا نمایند.

این راوی دفاع مقدس ، دعوت به حضور حد اکثری در پای صندوقهای رای را در 28 خرداد سال جاری لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب دانست و گفت :با استعانت از شهدا و به یاری خداوند متعال با انتخاب فردی اصلح ان شاءالله حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده خواهد شد. 

درابتدای این مراسم که با عطر افشانی قبور مطهر شهدا همراه بود، مداح اهل البیت داود شریف پور در رثای  مقام والای رهبر کبیر انقلاب و شهدای انقلاب، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم ابیاتی را قرائت نمود و به ذکر مصیبت پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار