خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا ( س) همدان:

شخصیت والا و سیره عملی امام خمینی (ره)، ایشان را به چهره‌ای جهانی تبدیل کرد

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) همدان گفت: شخصیت والا و سیره عملی امام خمینی (ره)، ایشان را به یک چهره جهانی تبدیل کرد که موجب بیداری اسلامی شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۰۱
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

شخصیت والا و سیره عملی امام خمینی (ره)، ایشان را به چهره‌ای جهانی تبدیل کردسمیه زهره وند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر ه رهبر کبیر انقلاب و شهدای پانزدهم خرداد اظهار داشت :شخصیت والا و سیره عملی امام خمینی (ره)، ایشان را به یک چهره جهانی تبدیل کرد که موجب بیداری اسلامی شد.

وی افزود: در واقع انقلاب امام خمینی( ره) انقلابی بود که هدف اصلی آن احیای اسلام و مبارزه با دشمنان در جهان بود.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا ( س) همدان عنوان کرد: امام خمینی (ره) یک شخصیت آزادی‌خواه و عدالت‌ورز بود که هدف ایشان حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان بود که با اراده و عزم راسخ خود در برابر زورگویی‌های مستکبران و ظالمان به مقابله پرداخت.

وی ادامه داد: امروز نیز باید وصیت‌نامه و سخنرانی‌های رهبر کبیر انقلاب را سرلوحه‌ای برای رسیدن به پیروزی اسلام در برابر دشمنان قرار داد و در این مسیر با اتحاد و انسجام گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود تا به لطف الهی شاهد پیروزی جبهه حق علیه باطل باشیم.

زهره‌وند ابراز داشت: به مناسبت این ایام حوزه مقاومت حضرت زهرا ( س) همدان برنامه‌های مختلفی به مناسبت گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) و شهدای پانزدهم برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار