رئیس تبلیغات اسلامی ملکان:

امام راحل عزت از دست رفته مردم را دوباره احیا کرد

تبریز- رئیس تبلیغات اسلامی ملکان گفت: امام خمینی(ره) با قدرت ایمان و خدامحوری نظام اسلامی را بنیانگذاری و با سرنگونی کاخ ستمشاهی عزت از دست رفته مسلمانان را دوباره احیا کردند.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۸۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگذاری بسیج از آذربایجانشرقی، حجت الاسلام قربانزاده در آیین سی دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سپاه ملکان، افزود: امام خمینی(ره)، امام مستضعفان و محرومان بودند که با شعار استقلال، آزادی وجمهوری اسلامی روح بیداری را در کالبد پژ مرده ملت ایران تزریق کردند و با قدرت درایت و تدبیر و با پشتیبانی ملت و امداد های های غیبی توانستند نظام اسلامی را در جامعه بنیانگذاری کنند.

وی با اشاره به وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) بیان کرد: از جمله دغدغه ها و وصیت های امام خمینی(ره) به ملت ایران اسلامی، پشتیبانی از ولایت ونظام اسلامی است و یکی از مصادیق پشتیبانی از نظام را حداکثری در انتخابات می دانستند و همواره مردم را به حضور پرشور در انتخابات و دخالت در سرنوشت خویش دعوت کرده اند.

قربانزاده در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح اظهارداشت: شاخصه های انتخاب اصلح نیز در کلام امامین انقلاب بخوبی مشخص است و مردم باید افرادی را انتخاب کنند که متعهد به آرمان های امام و رهبری باشند و به توان و ظرفیت های داخلی ایمان داشته و نسبت به حل مشکلات مردم جدی باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار