مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی:

نقش هنرمندان در دعوت مردم به انتخابات مهم است

تبریز- مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، نقش هنرمندان را در ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رای بسیار حائز اهمیت برشمرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۸۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حامد شبخیز در نشستی با اعضای شورای بسیج هنرمندان  سراب با تاکید بر اینکه زبان هنر می تواند تاثیر به مراتب بالاتری نسبت به کلام عادی در مخاطب ایجاد کند، افزود: چه بسا تاثیر یک بیت شعر بر افکار عمومی بیشتر از صدها ساعت سخنرانی باشد و در همین راستا، هنرمندان باید تلاش کنند تا رسالت سنگینی را که بر دوش خود دارند، به نحو احسن به سر منزل مقصود برسانند.

وی ادامه داد: امروز نگاه همه کشورها به انتخابات ایران دوخته شده است و از شرق تا غرب، این انتخابات و میزان حضور و مشارکت مردم را رصد میکنند، لذا نباید در برابر توطئه دشمنان در خصوص تحریم انتخابات و تفرقه افکنی در درون نظام ساکت نشست و لازم است که به هر طریق ممکن مردم را دعوت به حضور پر شور در انتخابات نمود.

 هنرمندان سرابی در ادامه این نشست به بیان پاره ای از مشکلات پیش روی خود پرداختند و از عدم همکاری برخی نهادهای متولی فرهنگ و هنر شهرستان، ابراز ناخرسندی نموده و خواستار پیگیری این مسائل و برخورد با مدیران ناشایست از طریق مراجع بالادستی شدند.

در این نشست همچنین از زحمات چندین ساله برادر بسیجی علیرضا تیمساری به عنوان مسئول بسیج هنرمندان سپاه سراب قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار