اعلام برنامه‌های رحلت امام راحل(ره) در لنگرود

به گفته امیری به دلیل شرایط کرونایی در کشور، برنامه های ارتحال امام خمینی(ره)در شهرستان لنگرود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۹۹
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، سرهنگ پاسدار احمد امیری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امام راحل (ره) با پیروزی خود درس ایستادگی و جهاد به تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان داده است، اظهار کرد: رژیم طاغوت به واسطه حمایت‌های آمریکا خود را شکست ناپذیر می‌دانست، ولی مردم ایران با تبعیت از فرمایشات امام خمینی (ره) بر این رژیم مستکبر پیروز شده و به جهانیان درس ایستادگی دادند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) به فرمود: ه مقام معظم رهبری یک حقیقت همیشه زنده بوده و راه و کلام و مکتب امام برای همه ما الگویی بسیار مناسب در جهت رشد و تعالی دینی و اخلاقی و اسلامی و انقلابی است.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با تاکید بر لزوم معرفی شخصیت امام راحل (ره) برای جوانان بیان کرد: امام راحل (ره) با توکل بر خدا و تکیه بر قدرت لایزال الهی، توانست بر طاغوت زمان خویش چیره شده و فصل نوینی را در تاریخ این کشور اسلامی رقم بزند.

به گفته امیری به دلیل شرایط کرونایی در کشور، برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان لنگرود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش بسیج، برگزاری برنامه‌های یادبود امام خمینی در تمام حوزه‌ها و پایگاهها، برگزاری برنامه ویژه امام خمینی (ره) در سالروز ارتحال ایشان در مسجد جامع، سخنرانی و پخش کلیپ‌های امام راحل در فضای مجازی، نمونه‌هایی از برنامه‌های لنگرود در ایام رحلت امام‌می‌باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار