امام جمعه زرند

حضور در پای صندوق های رای به معنای حفظ نظام جمهوری اسلامی و یک جهاد محسوب می شود

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: انتخابات در یک روز انجام اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند، وحضورما پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح، «بالاترین مرگ بر آمریکا است ومشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی وداخلی است .
کد خبر: ۹۳۴۶۸۸۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در جمع مردم این شهر در مسجد جامع گفت: امروز حضور در پای صندوق‌های رای به معنای حفظ نظام جمهوری اسلامی و حفظ خون شهدا است و یک جهاد محسوب می‌شود. دیروز شرکت در جنگ برای فتح خرمشهر و امروز حضور پای صندوق رای جهاد است که نتیجه آن، حفظ راه امام و شهدا وحفظ راه مقام معظم رهبری است و این حضور بسیار مهم است و بالاترین نعمتی است که خدای تبارک وتعالی به ما عنایت می‌کند که به حرف، ولی زمان عمل کنیم همانطور که دیروز حضرت امام امر فرمودند: حضور در جبهه جهاد است امروز هم، ولی امر ما می‌فرمایند حضور پای صندوق‌های رای یک جهاد است؛ بنابراین حضور حداکثری و دشمن شکن بسیار مهم است. وقتی مردم پای صندوق رای حاضر می‌شوند، دشمن ناامید می‌شود
    وی با بیان اینکه انتخابات در یک روز انجام می‌شود، اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند، افزود: حضور پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح، «بالاترین مرگ بر آمریکااست»، لذا مردم ولایت‌مدار با شرکت در انتخابات که متعلق به خود آن‌ها است، مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی و یاوه‌گویان و منافقان داخلی که دنبال کم‌رنگ و بی‌اثر کردن انتخابات هستند می‌زنند و بار دیگر حمایت همه جانبه‌ی خود را از جمهوری اسلامی ایران ثابت می‌کنند.
    امام جمعه زرند بیان داشت: دو جریان در انتخابات حضور دارند، جریانی که حاضر به مسامحه با غرب نیست و به شدت پایبند اصول انقلاب و مقاومت هستند و هیچ‌گونه اعتمادی به آمریکا و غرب ندارند و از پشتوانه مردمی خوبی هم برخوردار است و جریانی که نسبت به غرب خوشبین هستند و در مورد اصول انقلاب و گفتمان مقاومت اهل مسامحه هستند و معتقدند می‌توان از اصول فاصله گرفت تا امتیازات مقطعی برای تضمین حیات جریان سیاسی خود پیدا کنند.
    امروز حضور در پای صندوق‌های رای به معنای حفظ نظام جمهوری اسلامی و حفظ خون شهدا است و یک جهاد محسوب می‌شود. دیروز شرکت در جنگ برای فتح خرمشهر و امروز حضور پای صندوق رای جهاد است که نتیجه آن، حفظ راه امام و شهدا وحفظ راه مقام معظم رهبری است و این حضور بسیار مهم است و بالاترین نعمتی است که خدای تبارک وتعالی به ما عنایت می‌کند که به حرف، ولی زمان عمل کنیم همانطور که دیروز حضرت امام امر فرمودند: حضور در جبهه جهاد است امروز هم، ولی امر ما می‌فرمایند حضور پای صندوق‌های رای یک جهاد است؛ بنابراین حضور حداکثری و دشمن شکن بسیار مهم است. وقتی مردم پای صندوق رای حاضر می‌شوند، دشمن ناامید می‌شود
    امام جمعه زرند یادآور شد:بعداز گذشت ۴۰ سال هنوز مردم ایران نظام خود را دوست دارند و وابسته آن هستند؛ بنابراین حضور حداکثری و انتخاب اصلح هم خیلی مهم است باید تحول ایجاد کرد و حضور پای صندوق رای و رای دادن به کسی که معتقد به تحول است و کسی که می‌تواند تحول ایجاد کند کسی است که مقام معظم رهبری فرمودند:: جوان نخبه‌ی مومن؛ اعتماد به جوان مومن نخبه، می‌تواند تحول ایجاد کند. در این صورت او هم در کابینه خود از نخبگان و جوانان مومن و متدین که حافظ نظام جمهوری اسلامی هستند استفاده میکند، وقتی جوان مومن نخبه، مدیریت کشور را به دست گرفت در این صورت رئیس و وزیر وهمه معاونان و استانداران و فرمانداران شهر‌ها را هم از بین جوانان مومن و نخبه انتخاب می‌کند و از تجربه افراد باتجربه هم استفاده می‌کند و ان شاءالله مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل می‌شود.
    حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه یادآور شد: رهبر معظم انقلاب همچون ناخدای حکیم، فهیم وکارشناسی است، الان ناخدای کشتی ماولی فقیه است که خداعمر او را زیاد کندو به اوسلامتی دهد، او درست هدایت میکند حالا این میان جناح‌های سیاسی خوب و بد هم را می‌گویند وهم راتخریب می‌کنند، ولی مسیر انقلاب مسیردرستی است و این ان شاءالله نتیجه آن این است که پرچم انقلاب به دست امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سپرده می‌شود و ایران اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهد شد و این امر قطعی است، به سخنان، ولی فقیه خوب گوش بدهید، و می‌داند آینده کشور به کدام سمت است، تاریخ ثابت کرده است هرکجا وهر وقت ما به فرمایشات ایشان عمل کردیم موفق شدیم و هرکجا گرفتار خط بازی سیاسی شدیم، ضررکردیم وشکست خوردیم. وبرای رفع مشکلات باید با انتخاب دولت جوان متخصص و حزب‌اللهی و با تکیه بر قدرت داخلی و اعتماد به ظرفیت‌ها ضعف مدیریتی و مشکلات کشور را به پایان برسانیم.
  • خبرنگار:عربپور
ارسال نظرات
آخرین اخبار