خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید خادم‌پر همدان خبر داد

کمک‌رسانی بسیجیان پایگاه اباصالح المهدی (عج) همدان به کادر درمان

همدان-فرمانده حوزه شهید خادم‌پر همدان گفت: بسیجیان پایگاه اباصالح المهدی (عج) حوزه شهید خادم‌پر با کمک نیروهای قرارگاه شهید مدنی اقدام به کمک‌رسانی به کادر درمان و ارائه خدمت به بیماران کرونایی کردند.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۲۴
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

کمک‌رسانی بسیجیان پایگاه اباصالح المهدی (عج) همدان به کادر درمانمهدی سیفیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بسیجیان پایگاه اباصالح المهدی (عج) حوزه شهید خادم‌پر با کمک نیروهای قرارگاه شهید مدنی اقدام به ارائه خدمت به بیماران کرونایی کردند.

وی افزود: بسیجیان با حضور در بیمارستان بعثت همدان به مدت ۴۰ روز مستمر با کمک‌رسانی به کادر درمان در بخش کرونا به پرستاری و هم یاری بیماران کرونایی پرداختند.

فرمانده حوزه شهید خادم‌پر همدان ابراز داشت: به مناسبت بزرگداشت حماسه سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر نیز برنامه‌های مختلفی در پایگاه‌های تابعه این حوزه برگزار شده که از آن جمله می‌توان به  دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری گشت‌های محله محور و کلاس‌های آموزشی اشاره کرد.

وی افزود: امام جماعت و هیات امنای مسجد امام علی(ع) به همراه فرمانده و جمعی از اعضای پایگاه امام علی(ع) حوزه شهید خادم‌پر همدان با خانواده‌های شهیدان دیدار کردند.

سیفیان تصریح کرد: همچنین بسیجیان پایگاه‌های شهید مدنی، میثم تمار، شهید بادامی، امام خمینی(ره) و سایر پایگاه‌های این حوزه نیز برنامه‌هایی از قبیل گشت‌های محله محور، نشست‌های بصیرتی و دوره‌های آموزشی برگزار کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار