خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

خرمشهر یک عظمت قلبی ایران بود

فامنین-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: خرمشهر یک عظمت قلبی ایران بود و همه بسیجیان با لباسی منظم برای دفاع از کیان این شهر بزرگ عازم شده بودند.
کد خبر: ۹۳۴۶۲۲۲
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

خرمشهر یک عظمت قلبی ایران بودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی ظفری در مراسم بزرگداشت سردار رشیدالدین سیدمحمد حسین زاده حجازی جانشین سپاه قدس که با حضور مسئولین ادارات و بسیجیان در سپاه فامنین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: شهید «شهبازی»، فرمانده سپاه استان بعد از تصرف خرمشهر جزء اولین نفراتی بود که برای جنگیدن رفته‌اند و همیشه در یاد و خاطر ما هست.

وی افزود: خرمشهر یک عظمت قلبی ایران بود و همه بسیجیان با لباسی منظم برای دفاع از کیان این شهر بزرگ عازم شده بودند
و ارتش با دیدن این همه عظمت بسیجی باور قلبی خاصی به نیروهای ۱۵ یا ۱۶ ساله داوطلب داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه هدف اساسی و اصلی انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی است، گفت: به فرموده امام(ره) در جمهوری اسلامی تمام مسئولین که به فکر ایجاد حکومت جهانی نباشد خائن هستند حتی اگر به مردم خدمت کنند.

وی ابراز داشت: امروز درگیری ما با آمریکا، دشمنی خاک و آب نیست؛ دشمنی ما با آمریکا تمدن و تاریخی است؛ ما در عین عظمت و اقتدار باید مذاکره را ادامه دهیم اما با آمریکا نباید با طرز فکر آمریکایی‌ها مذاکره کنیم.

سردار ظفری تصریح کرد: جمهوری اسلامی جزئی از حکومت اسلامی است و جمهوری اسلامی ایران یکی از صدها جمهوری دیگر است که باید توسعه داده شود.

وی بیان داشت: سردار بزرگ اسلام، شهید «سلیمانی» یکی از چهره‌های برتر جهان بود و خیلی‌ها قصد داشتند این شخصیت را به طرف حزب یا گروهی بکشانند اما روح بزرگ او همیشه راه درست را انتخاب می‌کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار