در حمایت از عملکرد انقلابی شورای نگهبان

طی بیانیه ای دانشجویان بسیجی دانشگاه های جنوب استان بوشهر اعلام کردند

بیانیه ای که دانشجویان بسیجی دانشگاه های جنوب استان بوشهر در حمایت از عملکرد انقلابی شورای نگهبان اعلام کردند به شرح زیر است......
کد خبر: ۹۳۴۶۱۲۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، طی بیانیه ای دانشجویان بسیجی دانشگاه های جنوب استان بوشهر  حمایت خود را از عملکرد انقلابی شورای  نگهبان  اعلام کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است :

اهمیت شورای نگهبان در جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست؛ به نحوی که امام راحل (قدس سره شریف) می فرمایند: « من با نهاد شورای نگهبان صد در صد موافقم و عقیده ام هست که باید قوی و همیشگی باشد » و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) به کرات در سخنرانی‌ ها و پیام های مختلفی با تاکید بر فصل الخطاب قرار دادن نظر شورای نگهبان، بر لزوم پذیرش آن توسط همه گروهها، احزاب و افراد تاکید می فرمایند.

با کمال تاسف در آستانه انتخابات ١۴٠٠، برخی از چهره ها و گروه های سیاسی، به بهانه های مختلف با تخطی آشکار از قانون، حمله به شورای نگهبان و تضعیف آن را در دستور کار قرار داده و با ادعای قانون گرایی، و لزوم حرکت در مدار قانون، مساله احراز یا عدم احراز صلاحیت انتخاباتی خود، نظارت استصوابی شورای نگهبان را زیر سؤال می برند که البته در میان هیاهوهای رسانه ای دشمنان خارجی، برخی از مغرضان همیشگی شورای نگهبان در داخل نیز فرصت را برای تخریب نهاد ضامن سلامت انتخابات فراهم کرده تا به زعم خود، خدشه ای در برگزاری پرشور انتخابات وارد نمایند ولی غافل از اینکه؛ «یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ اهلل بِأَفْواهِهِمْ وَاهللُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ» میخواهند نور خدا را با دهانهاشان خاموش سازند و خداوند تمام کننده ی نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید. (سوره الصف: آیه ۸)

 حال ما، دانشجویان بسیجی دانشگاه های جنوب استان بوشهر ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه، جهادی، انقلابی و طاقت فرسای نهاد مقدس شورای نگهبان، حمایت قاطعانه خود را از تصمیمات و اقدامات این شورا اعلام داشته، امیدواریم همچون گذشته در قبال این هجمه ها، مصمم و استوار، مصداق آیه شریفه، «فَاسْتَقِمْ کَما أُمِرْتَ» ایستادگی نمایند.

و در پایان اعلام می داریم که تنها راه فلاح و رستگاری، تمکین همه افراد، جریان ها و گروه های سیاسی، به مرّ قانون اساسی است.
شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهید فخرایی جنوب استان بوشهر

 انتهای پیام/

ارسال نظرات