خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد

مشارکت بالای مردم در انتخابات برای تغییر وضعیت موجود

اسدآباد-نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در چند سال اخیر ضعف مدیریت باعث ناراحتی مردم شده است اماپیش‌بینی می‌کنم برای تغییر وضعیت موجود هم که شده درصد مشارکت بالا خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۳۰
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵

مشارکت بالای مردم در انتخابات برای تغییر وضعیت موجودکیومرث سرمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: شورای نگهبان دارای تکالیفی بر مبنای قانون است که کلیت آن در انتخابات رییس جمهوری، بررسی کاندیداها و رد یا تایید صلاحیت این افراد است.

وی با تاکید بر اینکه تمکین کاندیداهای ردصلاحیت شده به قانون اتفاق خوبی است، تصریح کرد:در بین افراد تاییدشده از دو طیف داوطلب به تناوب وجود دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور قطع دلایل شورای نگهبان کاندیداهای ردصلاحیت شده را به نوعی اقناع کرده است و درصد زیادی از تمکین این افراد نیز به علت همین اقناع شدن است.

وی درباره کارشکنی دشمنان ایران اسلامی در ناامیدکردن مردم نیز گفت:در سال‌های پس از انقلاب دشمن درصدد القای ناامیدی به هموطنان بوده اما هوشیاری مردم همیشه این نیات شوم را بی‌اثر کرده است.

سرمدی بیان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر ضعف مدیریت باعث ناراحتی مردم شده است اماپیش‌بینی می‌کنم برای تغییر وضعیت موجود هم که شده درصد مشارکت بالا خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار