خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بناب در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

ملاک انتخاب افراد در انتخابات انقلاب و ولایت باشد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بناب گفت: انتخاب فرد مورد نظر در انتخابات باید بر اساس ملاک‌های ولایت و انقلاب و امام انجام شود نه اینکه بر اساس نگاه قوم و قبیله‌ای صورت گیرد.
کد خبر: ۹۳۴۵۲۱۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶

حجت الاسلام عبدالله طالبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آإربایجان شرقی، افزود: اولویت نخست در انتخابات ضرورت برگزاری آن با شور و مشارکت حداکثری است.

وی اضافه کرد: همه باید یک انتخاب اصلح داشته باشیم تا کشور به پیشرفت و آبادانی برسد و دست بیگانگان نیفتد. انتخاب فرد مورد نظر در انتخابات باید بر اساس ملاک‌های ولایت و انقلاب و امام انجام شود نه اینکه بر اساس نگاه قوم و قبیله‌ای صورت گیرد.

حجت الاسلام طالبی ادامه داد: حضرت علی(ع) در نامه ای به مالک اشتر، شاخصه های انتخاب اصلح را اینطور بیان کرده است: اعتنا به نظرات مردم، اهل مشورت بودن، داشتن روحیه انتقاد پذیری، تخفیف به مردم گرفتار، توجه به اقشار ضعیف و در صدد کاهش گرفتاری های مردم.

وی بیان کرد: بی‌گمان یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب بخصوص در ریاست جمهوری توجه به سابقه نامزدها و روحیه ضدفساد آن هاست. فردی که کاندیدا می شود، بسیار بعید است بدون تخصص و شناخت نسبت به مشکلات کشور، شهر یا روستا بتواند دردهای مستضعفین را دقیق بررسی و برای آن ها راه حلی علمی تخصصی پیدا کند و به آن جامه عمل بپوشاند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار