در سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس؛

رزمایش بیت المقدس در سپاه میانه برگزار شد

تبریز- در سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، رزمایش بیت المقدس با رمز «یا علی ابن ابیطالب» در پایگاه های بسیج میانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۵۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یکی از مسئواین اجرایی این رزمایش با بیان اینکه در این فراخوانی یکروزه، دسته های رزمی بیت المقدس و کوثر پایگاه های مقاومت بسیج  در سراسر شهرستان با حضور پرشور خود، شکوه و اقتدار بسیج را به نمایش گذاشتند، گفت: طی این رزمایش، هادیان سیاسی و سخنرانان ناحیه به تبیین نقشه های شوم شیاطین و دشمنان و بدخواهان نظام پرداخته و بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو تاکید کردند.

   هادی نصیری هدف از اجرای این فراخونی را آموزش، حفظ و انسجام، و افزایش توان و آمادگی یگانی پایگاه های مقاومت بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه با برگزاری کارگاه های بصیرت افزایی برای برادران و خواهران بسیجی، آغاز شده و با اجرای گشت های رضویون بسیجیان دسته های رزمی پایگاه های برادران، به اتمام رسید.

   وی افزود: برنامه های متعدد و متنوعی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در طول اجرای رزمایش برای بسیجیان، برنامه ریزی و مورد اجرا قرار گرفت.

   رزمایش بیت المقدس با رمز «یا علی ابن ابیطالب» در کلیه پایگاه های مقاومت بسیج سپاه میانه با حضور پرشور بسیجیان دسته های رزمی بیت المقدس و کوثر، برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار