سرهنگ دلاور:

ما از نسل دلاورمردان حماسه خرمشهر هستیم

تبریز- دلاور گفت: ما از نسل دلاورمردانی هستیم که حماسه خرمشهر را رقم زدند و امروز هم اگر فرمانده کل قوا فرمان دهند با ایثار و جهاد خرمشهری دیگر رقم زده و صهیونیست و استکبار جهانی را از صحنه روزگار پاک می کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۲۶
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  سرهنگ پیاده ستاد علی دلاور در آیین بزرگداشت سوم خرداد با اشاره به پیشینه حماسه خرمشهر گفت: ما از نسل دلاورمردانی هستیم که حماسه خرمشهر را رقم زدند و امروز هم اگر فرمانده کل قوا رهبر انقلاب فرمان دهند با ایثار و جهاد خرمشهری دیگر رقم می زنیم و صهیونیست و استکبار جهانی را از صحنه روزگار پاک می کنیم.
وی افزود: دشمنان کینه‌توز و قسم‌خورده انقلاب اسلامی باید بدانند ملت حماسه‌ساز ایران و فرزندان انقلابی آن در ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح غیور و شجاع کشور با تبعیت از ولایت فقیه و فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با وحدت و یکپارچگی و عزم و اراده انقلابی برای مقابله با تهدیدات دشمن در عرصه‌های سخت، نیمه سخت و نرم از آمادگی همه‌جانبه و مقتدرانه برخوردار بوده و به آنان هشدار می‌دهند هرگونه اشتباه محاسباتی و خطای راهبردی را با پاسخ قاطعانه، کوبنده و پشیمان کننده مواجه خواهند ساخت.

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر مراسم تکریم از سه فرزند شهید در ستاد فرماندهی تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع انجام شد و یاد و خاطره این شهدای والامقام زنده شده و گرامی داشته شد.
همچنین مسابقه کتابخوانی حول محور کتاب اولین روزهای مقاومت(روایت تکاوران از خرمشهر) در بین کارکنان وظیفه برگزار شد و از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد در اثنای این مسابقه توسط حجت الاسلام علوی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۲۵ نزاجا فرازهایی از این کتاب بیان شد و از رشادت های تکاوران ارتش در آزادسازی خرمشهر یاد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار