خبرهای داغ:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بناب معرفی شد

تبریز- آیین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی بناب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۶۶۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امام جمعه بناب در این آیین با اشاره به خطبه ۱۷۸ نهج البلاغه مبنی بر نقش گناهان در از دست رفتن نعمت‌های الهی اظهار داشت: امام علی(ع) در این خطبه پناه بردن آدمی به درگاه خداوند از روی صداقت را موجب دفع بلایا می‌داند.
 
حجت الاسلام باقری بنابی گفت: حجت‌الاسلام یگانه(رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی بناب) انسانی بسیار صدیق بوده که در راهی که خداوند دوست می‌دارد گام برداشته و در راستای اعتلای اسلام و انقلاب و مناسک دینی در شهرستان تلاش کرده است.
 
وی ضمن آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام یگانه ابراز امیدواری کرد تا حجت‌الاسلام حمیدی در اجرای مسئولیت خود در راستای تبیین و نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی موفق باشد.
 
فرماندار بناب هم در ادامه با بیان اینکه اتاق فکر استکبار و دشمن سرمایه‌گذاری بسیاری برای ناامیدی مردم و خصوصا نسل جوان از نظام اسلامی انجام داده است اظهار داشت: با هدایت های مدبرانه رهبر انقلاب و هوشیاری مردم این اتفاق هیچگاه بوقوع نخواهد پیوست.
 
شهریار فتحی با تاکید بر اینکه بناب دارای ظرفیت های بالایی می‌باشد بیان کرد: حجت‌الاسلام حمیدی می‌تواند با استفاده صحیح از این ظرفیت‌ها در راستای اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی بکوشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار