خبرهای داغ:
غلامعلی کریمی کارشناس مسائل سیاسی :

سرسخت ترین دشمن اسلام ، رژیم صهیونیستی است

اگر جبهه حق به اندازه جبهه باطل حرف امام عادل خود را گوش می دادند ، جریان  تحریف نمی توانست سلامت روانی جامعه را بر هم بزند ،
کد خبر: ۹۳۴۲۲۸۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان ، نشست سیاسی جهت پایوران رسمی و وظیفه با سخنرانی غلامعلی کریمی  یکی از کارشناس سیاسی  در حسینه  شهدای این ناحیه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی  برگزار گردید .

ایشان درادامه اذعان داشت: ما امروز در موقعیتی هستیم که ثمره تلاش های همه انبیاء و اولیاء در قالب نظام اسلامی درکشور ما تجلی یافته است و تشکیل محور مقاومت از ثمرات این نظام است .

وی با اشاره به سرخت ترین دشمن اسلام اشاره وگفت: سرسخت ترین دشمن اسلام ، رژیم صهیونیستی است که زمتنی مردم فلسطین با پرتاب سنگ از موجودیت خود در برابر این رژیم سفاک دفاع می کردند ولی در عصر حاضر با نصرت های الهی ، دست های آنان روی ماشه صد ها موشک است و امید وار هستیم تحقق فئه قلیله بر فئه کثیره را به زودی شاهد باشیم .

غلامعلی کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر حکومت در دست اهل حق نباشد ، در دست اهل باطل است آنگاه امام معصوم (ع) هم مصداق بئر معطله در قرآن کریم است .

ایشان بصیرت افزایی و روشنگری را مصداق بارز تواصی دانست و اذعان داشت : اگر تواصی به حق نباشد ،دچار خسران شده ایم .خاصیت جبهه حق این است که جبهه باطل روبروی آن است اگر شما پشت کسی قرار گرفتی به اسم امیر المومنین (ع) و در تقابل با آن جبهه معاویه را ندیدی ، تردیدنداشته باش که آن شخص امیر المومنین (ع) نیست . در برابر جبهه باطل ، استقامت کردن یک سرمایه گذاری عظیم است ، کسی که استقامت نمی کند باید تسلیم شود و کسی که تسلیم باطل است او هم در زمره  اهل باطل است .

این هادی سیاسی  درخصوص در خصوص جریان تحریف اذعان داشت : اگر جبهه حق به اندازه جبهه باطل حرف امام عادل خود را گوش می دادند ، جریان  تحریف نمی توانست سلامت روانی جامعه را بر هم بزند ، آنها سخـنان ولی خدا را با دقت می شنوند تا آنرا تحریف کنند و جامعه را مسموم کنند ، در حالیکه ما حاضر نیستیم کلام ولی خدا را برای جامه عمل پوشاندن به آن با دقت گوش دهیم و این یک آسیب جدی در جبهه حق است .

کریمی به ویژگی های یک رئیس جمهور اصلح از دیدگاه قرآن اشاره و خاطرنشان کرد: از ویژگی های یک رئیس جمهور اصلح  عبارتند از دیانت ، کاردانی  و توانمندی و حضور حد اکثری در انتخابات را باعث افزایش امنیت و اقتدار فرهنگی کشور دانست .

ارسال نظرات
آخرین اخبار