مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه غدیر:

دستگیری از مستمندان و انفاق، سیره برگزیدگان الهی است

تبریز- مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ویژه غدیر تبریز گفت: در ماه رمضان، احسان و انفاق به نیازمندان در قالب کمک‌های مؤمنانه، افطاری‌های ساده و بسته‌های معیشتی به تبعیت از سیره برگزیدگان الهی است.
کد خبر: ۹۳۳۹۷۲۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

 به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رحیم علی طالعی افزود: رهبر فرزانه انقلاب در راستای این کمک ها و مساعدت ها، رسیدگی به وضعیت مستمندان در ماه مبارک رمضان را یادآور شده و بر اجرای این امر مهم اهتمام ویژه دارند.
 وی ادامه داد: این ناحیه در طول ماه رمضان، در این کار خداپسندانه شرکت و با همکاری و همیاری خیرین، گروه‌های جهادی، حوزه و پایگاه‌های مقاومت، در این ماموریت شرکت داشته تا وظیفه خود را ادا و رضایت الهی را جلب نماید.
حجت الاسلام طالعی در تجلیل از ایثار و فداکاری خاندان مولای متقیان در قرآن کریم گفت: در جریان لیله المبیت، امام علی(ع) در بستر پیامبر اکرم(ص) خوابید تا آسیبی به ایشان نرسد. همچنین انگشتر خود را به سائل داد و در ادامه سه روز، روزه گرفت و با مسکینان و یتیمان افطار کرد و در منزلت ایشان همین بس که ۱۸ آیه از قرآن بر این کارهای نیک امام و این خاندان عصمت و طهارت دلالت دارد.
 
 
 
ارسال نظرات