تلاش شبانه روزی نیروهای بسیج برای راستی آزمایی دام های سبک و سنگین در بجستان

صبح امروز جلسه‌ای پیرامون نهاده‌های دامی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجستان و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۷۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
‍ به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ صبح امروز در محل بخشداری یونسی جلسه‌ای با حضور امام جمعه بخش یونسی، سرهنگ پاسدار رفعتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجستان و رئیس جهاد کشاورزی و برخی دیگر از مسئولین پیرامون نهاده‌های دامی برگزار شد.

در این جلسه خسروی بخشدار یونسی بر لزوم پیگیری به حق مطالبات دامداران تاکید و بیان کرد: پیگیری‌ها توسط فرماندار و دستگاه‌های اجرایی به منظور توزیع نهاده‌ها به صورت خام و افزایش سهمیه نهاده شهرستان ادامه دارد و امیدواریم نتایج مطلوبی حاصل شود.

سرهنگ پاسدار رفعتی از تلاش شبانه روزی نیروی بسیج برای راستی آزمایی آمار دام سبک و سنگین خبر داد و گفت: این مهم نه تنها در سطح شهر یونسی، بلکه در کل شهرستان در حال انجام است و پس از اتمام، پرونده عوامل تخلف و متخلفین به دستگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.

در ادامه مهندس محرابی رییس جهاد کشاورزی شهرستان با بیان اینکه یک دانه از نهاده‌های دامی که در جریان راستی ازمایی‌ها کسر شده از یونسی خارج نخواهد شد گفت: در روز‌های اینده تلاش خواهیم کرد تا میزان سهمیه دامداران را افزایش دهیم.

محرابی افزود: پس از آمار گیری مجدد و دقیق مقدار ۱۷/۵ تن نهاده دامی از اختلاف آمار‌های دام سنگین و مقدار ۱۰ تن نهاده از اختلاف آمار‌های دام سبک به نهاده دیگر دامداران شهر یونسی افزوده شد.

محرابی در مورد تخلفات صورت گرفته در کارخانه خوراک دام چنین توضیح داد: پس از نمونه گیری‌ها و بررسی‌های انجام شده اطلاعات به دست آمده در اختیار ادارات مربوطه و تعزیرات حکومتی جهت پیگیری قرار گرفته می‌شود و پیگیری‌ها ادامه دارد.

علی امیر احمدی عضو شورای شهر یونسی تاکید کرد: باید با کسانی که آمار غلط دادند و سهمیه بقیه دامداران را می‌گرفتند باید برخورد قضایی شود.

کاظمیان رییس شورای شهر یونسی خاطرنشان کرد: واجب‌تر از تامین نهاده برخورد با متخلفی است که با تولید نامناسب خوراک باعث ورود خسارت به دامداران شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار