خبرهای داغ:

نشست روشنگری فرماندهان بسیج دانشجویی شبستر برگزار شد

تبریز- نشست روشنگری وبصیرت افزایی فرماندهای پایگاه ها و شورای بسیج دانشجویی شبستر باحضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۹۶۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت اسلام محمد زاده در این نشست گفت: جبهه انقلاب همواره در تقابل و مبارزه با نظام است و امریکای جهانی در یک مسیر جهانی‌سازی تصنعی به دنبال بلعیدن همه منابع ملت های آزاده است و ما هم به دنبال جهانی‌سازی قرآنی و اسلامی هستیم بنابراین تقابل ما و آمریکا تمام نشدنی است.

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات امروز جامعه ما حاصل انتخاب مردم بوده و به اصل انقلاب بستگی ندارد افزود: منویات امامین انقلاب اسلامی و منظومه فکری مقام رهبری (مدظله) در مناسبات اجتماعی و سیاسی باید چراغ راه ما باشد و با تاسی برگفتمان اصیل انقلاب اسلامی می توانیم بر تهدیدات دشمنان غلبه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری را مهم عنوان و تاکیدد کرد: هوشیاری و بصیرت مردم در انتخابات اخیر مهم است.

وی اضافه کرد: تفکر اصیل دانشجویی به عنوان عنصر هوشمند و جریان ساز در مسائل سیاسی کشور می تواند افق های روشنی را در جهت جهاد تبیین و مبارزه با فتنه ها و روشنگری درجامعه بردارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شبستر ادامه داد: متاسفانه دشمن با تجمیع امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به دنبال فتنه وآشوب و ناامید کردن مردم و ایجاد هزینه برای نظام و به حداقل رساندن مشارکت مردم در انتخابات است.

وی پیروزی ها و موفقیتهای پی درپی نظام اسلامی در عرصه بین الملل را در اثر مجهادت ها و رشادتها مردان میدانی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: دیپلماسی با دست خالی و بدون قدرت، حبابی بیش نیست و محکوم به شکست است و دیپلماسی موفقیت امیز نظام اسلامی در عرصه ای مختلف حاصل سیاستگذاری های کلان نظام و به برکت خون شهداست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار