مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه تربت حیدریه:

شهید سلیمانی الگوی ناب برای نسل جوان و آموزش و پرورش است

حجت الاسلام آرمان گفت: شهید سلیمانی حقیقا الگوی ناب برای نسل جوان و آموزش و پرورش است و معرفی الگو‌های ناب و کسانی که این انقلاب را درک کردند برای جامعه تعلیم و تربیتی یک تکلیف است.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۹۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام آرمان صبح امروز در دیدار با پرسنل سپاه و بمناسبت هفته عقیدتی اظهار داشت: می‌توان در سایه آموختن، انسان در برهه‌های مختلف زندگی خود به موفقیت‌های والا و گرانقدری برسد، کما اینکه آموختن علم یقین است، لذا ما همه خود را مدیون زحمات و تلاش معلمینی می‌دانیم که ما را در چنین موقعیت‌هایی قرار دادند.
 
وی مهمترین شاخصه شهید مطهری را معلم اخلاق و انسان ساز عنوان کرد و افزود: این شهید والامقام رسالت تربیتی و اخلاقی خود را بنحو احسنت انجام داد و اگر دشمنان این فرصت را به این معلم اخلاق می‌دادند بی شک نظام تعلیم و تربیت از انفاس پاک مطهر او بیشتر بهره مند می‌شد.
 
آرمان تاکید کرد: معلم باید انسان در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند، چرا که این جایگاه عظیمی است و می‌تواند استعداد‌های بالقوه مجموعه تحت حمایت خود را شکوفا کند.
 
مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج تربت حیدریه عنوان داشت: ظرفبت‌های فراوانی در اختیار آموزش و پرورش است و تلاش معلم می‌تواند نیرو‌های کارآمدی برای نظام اسلامی تربیت کند و برای رسیدن به این هدف بابد الگو‌های شایسته‌ای به نسل جوان معرفی کند.
 
وی افزود: شهید سلیمانی حقیقا الگوی ناب برای نسل جوان و آموزش و پرورش است و معرفی الگو‌های ناب و کسانی که این انقلاب را درک کردند برای جامعه تعلیم و تربیتی یک تکلیف است.
 
آرمان ابراز داشت: هر زمان معلمی با عنوان عقیدتی سیاسی به تکلیف خود یعنی تربیت نفوس پاک برای جامعه و دفاع از دستاورد‌های انقلاب عمل کند یقینا وظیفه خود را به درستی انجام داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار