مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج اراک گفت:

ترویج اندیشه‌های اسلامی مهمترین هدف برگزاری هفته عقیدتی‌ سیاسی

حجت السلام براتی زاده گفت: شهید مطهری(ره) یکی از برجسته ترین و عالی ترین نخبه های فکری زمان خودش بود که همیشه مورد اعتماد امام خمینی (ره) قرار می گرفت.
کد خبر: ۹۳۳۸۲۰۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت السلام محمود براتی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک به مناسبت شهادت استاد مطهری گفت: نخبگان و مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج باید اهمیت ساخت و تربیت سرمایه انسانی در دهه پنجم و گام دوم انقلاب اسلامی را سر لوحه حرکت خود قرار دهند وبا استفاده از تمام اندیشه‌های دینی، تجربیات ارزشمند تعلیمی و تربیتی، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در سپاه و بسیج برای تحول و اثربخش بودن نظام تعلیم و تربیت، متناسب با شرایط و اقتضائات کنونی، شناسایی و به‌کارگیری شود.

وی گفت: رسالت مهمی در راستای تعلیم و تربیت که همان رسالت انبیا و اولیا الهی است بر دوش کارکنان عقیدتی سیاسی قرار دارد، موفقیت در انجام این مسئولیت در گرو تقویت معنویت و ارتباط با خداست، یکی از رموز موفقیت شهید علامه مطهری هم همین ارتباط الهی بوده است.

حجت الاسلام براتی زاده گفت: توجه به مسئله تربیت و تحکیم آموزه‌های اعتقادی در بسیجیان مسئله مهمی هستند که باید مورد توجه مجموعه عقیدتی سیاسی باشد و حلقه‌های صالحین بسیج بستر مناسبی براي هدایت نوجوانان و جوانان است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک گفت: اندیشه‌های شهید علامه مطهری یکی از ویژگی‌های بارز شهید بزرگوار است و شهید مطهری فردی اندیشه ساز بود که همواره پیشتاز حرکت انقلاب بوده است.

وی در پایان گفت: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در نظر دارد تا با اجرای برنامه های حضوری ومجازی در این هفته گوشه ای از اندیشه ها و آثار شهید مطهری  آشنا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات