مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

برجام نتیجه دیپلماسی خنده بود که چیزی عاید مردم نشد

ساری-حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه برخی‌ها هفت سال با برجام قرار بود مشکلات اقتصادی را حل کنند، اما امروز قرارگاه مرغ تشکیل دادند، گفت: برجام نتیجه دیپلماسی خنده بود که چیزی عاید مردم و مملکت نشد.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۵۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
برجام نتیجه دیپلماسی خنده بود که چیزی عاید مردم نشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جلسه هم اندیشی مدیریت مرکز تخصصی نورالزهرا (س) و مدیریت مدرسه الزهرا (س) با حضور حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در حوزه علمیه الزهرا ساری برگزار شد.

در این جلسه که به همت بسیج طلاب خواهران سپاه کربلا برگزار گردید حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به دوران حکومت امام حسن مجتبی (علیه السلام) گفت: وقتی امامت را غصب کردند خلافت نیز از دست امام برداشتند؛ لذا با یک نگاه اجمالی خواهیم دید ان چیزی که باعث شد امام حسن (علیه السلام) خلافت را واگذار کند، خیانت اطرافیان و دوستان امام بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در همین رابطه افزود:چه در حادثه غدیر خم، چه در ماجرای صفین، و همچنین در صلح امام حسن (علیه السلام) خط خیانت را می‌بینیم. این خطوط باعث شد نظام الهی حکومت اسلامی حقیقی فروپاشید، و کار به جایی رسید که دشمن بعد از قریب به ۵۰ سال از ارتحال پیغمبر (ص) نه فقط موضوع برکناری امامان از حکومت را در سر داشت بلکه حوادث تلخ عاشورا را بوجود آورد.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه ضربه‌ای که جبهه نفوذ بر اثر خیانت بر پیکره انقلاب الهی و اسلامی وارد کرد هیچ دشمنی نتوانست انجام دهد، اضافه کرد:وقتی عده کثیری از سپاه امام حسن (ع)، منفک می‌شوند و سیاست دشمن را پیاده می‌کنند، اندک نیروی که باقی می‌ماند از بین می‌رود. این در سایه خیانت اتفاق می‌افتد. اگر در تاریخ مشاهده کنیم، در می‌یابیم که نفوذ در بدنه جامعه دینی باعث شد، که قدرت از امامان گرفته شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به فرموده امام راحل که تاریخ پر از است خیانت سران اسلام به اسلام، گفت: امروزه بعضی از اسیب‌هایی که به مملکت ما وارد می‌شود، بخش زیادی از آن بخاطر خیانت‌هایی است که پشت پرده انجام می‌دهند که برخی از آن‌ها علنی میشود.
 
برجام نتیجه دیپلماسی خنده بود که چیزی عاید مردم نشد
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه برخی از خیانت‌ها در سرنوشت اسلام و سرعت حرکت انقلاب تاثیر می‌گذارد، گفت: شهید حاج قاسم به دو موضوع اتصال و انفصال اشاره کرده است لذا دشمنی که در تلاش برای انفصال ایران در منطقه بود و می‌خواست جغرافیای جمهوری اسلامی را محدود کند، اما سردار اسلام با ایجاد جبهه مقاومت اتصال انقلابی در منطقه بوجود آورد.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با تصریح بر اینکه برخی‌ها هفت سال با وعده‌های رنگین به مردم، و برجام قرار بود مشکلات اقتصادی را حل کنند، اما امروز قرارگاه مرغ تشکیل دادند، گفت: برجام نتیجه دیپلماسی خنده بود که چیزی عاید مردم و مملکت نشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه نباید مسائل انتخاباتی را با مسائل دیگر مرتبط ساخت، خاطرنشان کرد: با مذاکره و تعامل با معاویه، میدان را از دست امام حسن (علیه السلام) گرفتند.

حجت الاسلام تسخیری در پایان سخنان خود گفت:در دو عرصه باید بسیج طلاب نقش آفرینی کند یکی تلاش برای حضور حداکثری مردم پای صندوق رای، و دوم تبیین شاخصه‌های یک رییس جمهور کارآمد برای مردم برای انتخاب درست بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل دولت جوان مومن حزب اللهی.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار