مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

معنویت وجه تمایز نیروهای مسلح ایران با دیگر کشورهاست

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: آنچه نیروهای مسلح ما را با سایر ارتش های جهان متمایز ساخته باورهای دینی و ولایتمداری قوای مسلح ماست.
کد خبر: ۹۳۳۸۰۱۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در جمع جوانان مراغه، افزود: آنچه موجب ظلم و ستم انسان ها به همدیگر شده است و سبب شده تا انسان دست به خونریزی و فساد بزند نشات گرفته از عدم اعتقاد به خداوند متعال و باور های اعتقادی انسان است.

وی گفت: اعتقاد و باور های قلبی انسان به خدا سبب شده است انسان در حق هم نوع خود ظلم نکند و به همدیگر احترام بگذارد و با تکریم و بزرگواری از همدیگر یاد کند.

حجت الاسلام بزرگر تربیت انسان را بزرگترین مساله در جهان اسلام توصیف و بیان کرد: برای تربیت انسان 124 هزار پیامبر برای تربیت بشر آمده است تا انسان را به سعادت ابدی و اخروی برساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه معلمی شغل انبیا بیان کرد و افزود: معلم کارش تربیت انسان است آن ها هم برای تربیت بشر تلاش می کنند تا انسان را به خدا نزدیک کنند.

وی به یاری و کمک کردن به همدیگر را یکی از کارهای حسنه در جامعه بیان کرد و گفت: کمک یاری کردن محرومان ازسیره امیر المومنین (ع) و ائمه اطهار (ع) است که الحمدوالله در جامعه رواج یافته است.

حجت الاسلام برزگر این کار های حسنه را نشأت گرفته از اعتقادات و باور های دینی دانست و افزود: اگر باورهای دینی انسان ها تقویت شود انسان از مقربین در گاه خدای متعال قرار می گیرد.

وی همچنین به فکر افراد گرسنه بودن را کار انبیاو اولیای خداوند متعال عنوان کرد و گفت: این احسان ها و مهمانی ها نشات گرفته از باور های دینی و اعتقادی مردم است در سایه تربیت آن ها است.

مسئول نمایندگی سپاه مراغه در بخش دیگر سخنان خود به حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: درست است که تجهیزات و امکانات در کشور مخصوصا نیروهای مسلح قدرت و قوت را نشان می دهد اما حضور مردم در انتخابات قدرت آفرین و اقتدار نظام و کشور را بالا می برد.

وی گفت: اگر ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنیم که یک دولت جوان و انقلابی با پشتیبانی بالای مردمی سر کار بیاید بسیاری از مشکلات جامعه ما حل خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار