خبرهای داغ:
رسول مظاهری
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان

حضور طلاب جهادی هم پای مدافعان سلامت در بیمارستان ها/ کمک های مومنانه طلاب و روحانیون بسیجی

اقدامات جهادی روحانیون سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان در سال گذشته و مقابله با ویروس منحوس کرونا و حضور طلاب در عرصه مقابله با ویروس کرونا و کمک به کادر درمان که توسط طلاب جهادی و بسیجی انجام گرفته است.
کد خبر: ۹۳۳۷۸۴۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص اقدمات این سازمان در جهت مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد؛ همزمان با شروع ویروس کرونا در سال ۹۸ هم پای آحاد مردم و کادر درمان طلاب جهادی شروع به فعالیت کرده و اقدام به کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت، ضد عفونی معابر و مکان‌های عمومی کرده اند و همچنین برای روحیه بخشی به کادر درمان و بیماران اقدامات معنوی بسیار خوبی انجام گرفت.
وی افزود؛ همچنین در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به امر مقام معظم رهبری طلاب و روحانیون وارد به صحنه شده و اقدامات شایسته ای در این زمینه انجام دادند و در حوزه معنویت هم در راستای تقویت روحیه معنوی و ارتقا سطح سلامت معنوی مردم خصوصاً بیماران کرونایی فعالیت‌های موثری داشتند

حجت السلام نوری طلاب و روحانیون بسیجی را یاور همیشگی مردم و کادر درمان دانست و افزود، طلاب و روحانیون اقدام به نذر و اهدا خون توسط ۲۰۰ نفر در سازمان انتقال خون داشتند و در بحث تهیه اقلام بهداشتی و ارسال به مناطق کم برخوردار ۷۰۰ بسته به این منطق ارسال و توزیع شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان در ادامه گفت؛ بخشی دیگر از اقدمات طلاب عبارتند از: توزیع حدود ۸ تن میوه، ۱۵ تن توزیع مرغ، ۵ تن برنج و نزدیک به ۱۰ هزار بسته معیشتی با مبالغ ۲۵۰ الی ۵۰۰ هزار تومانی تهیه و با حفظ کرامت و آبرو بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود؛ طلاب جهادی و بسیجی اقدام به سرکشی به ۶۰۰ خانواده اموات کرونایی کردند و همزمان با طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طرح سلامت محله محور ۱۵۰۰ طلاب به کمک گروه‌های جهادی آمدند و مشغول فعالیت و غربالگری مردم و همشهریان نمودند.

حجت السلام علی نوری خاطرنشان کرد؛ با شروع ویروس کرونا و با حساست در تولید ماسک و دستکش گروه‌های جهادی طلاب اقدام به تولید ماسک و گان و دستکش نمودند که نیاز بازار تهیه شد و بیش از ۵۰ هزار دستکش، ۴۰ هزار ماسک تولید و ۵۰۰ لیتر محلول تهیه و توزیع و ضد عفونی شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون اصفهان افزود؛ نزدیک به ۵ هزار گان تهیه و در اختیار کادر درمان و مدافعان سلامت قرار گرفت و در این ایام ۱۰۰ راس گوسفند قربانی و توزیع گوشت بین فقرا و نیازمندان انجام پذیرفت همچنین طلاب اقدام به کمک نقدی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان نموده و پخت ۲۰ هزار پرس غدای گرم توسط این عزیزان در ایام که تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی در ادامه افزود؛ همزان با تعطیلی روضه‌ها و هیأت بصورت خودجوش طلاب ۴ هزار روضه خانگی برپا کردند و هدف از این جلسات برای ترویج معارف اسلامی و دینی در این ایام مواجهه با ویروس کرونا بود.

حجت السلام علی نوری با بیان اینکه با شیوع موج چهارم کرونا و زلزله سی سخت طلاب جهادی و بسیجی در منطقه سی سخت حضور پیدا کردند و شروع به فعالیت بازسازی اماکن خسارت دیده کردند و همچنین با موج چهارم و جدید کرونا و خستگی کادر درمان و افزایش بیماران کرونایی با فراخوانی که انجام شد با توجه به ماه مبارک رمضان بالای ۱۰۰ نفر اعلام آمادگی برای حضور در جبهه سلامت کردند.
مسئول بسیج طلاب اصفهان در پایان خاطر نشان کرد؛ بیشترین بیمار کرونایی در بیمارستان  الزهرا بوده که دارای ۷۰۰ بیمار است و طلاب در سه شیفت در این بیمارستان خدمت رسانی می‌کنند و همزمان بیمارستان شریعتی و بیمارستان صحرایی شهید آیت الله صدوقی نیز شاهد حضور موثر این جهادگران خواهد بود

ارسال نظرات
آخرین اخبار