فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

سپاه و بسیج رسالت دارد مشکلات مردم را مرتفع کند

زاهدان-فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:در بازه زمانی ۴۲ سال انقلاب با همت مسئولان نظام جمهوری اسلامی اقدامات ارزشمندی انجام شده که خدمت صادقانه به مردم با تمام ظرفیت‌های موجود تاکید شده است.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۲۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار احمد شفاهی در مراسم توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان شیعه و سنی که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، اظهارداشت:هدفی که برای انقلاب اسلامی در ابتدا اعلام شده و پیوسته امامان این انقلاب تاکید داشتند تعالی و تکامل و قرب الهی است و در مرحله پایین‌تر انسان سازی و مرحله آخر ایجاد جامعه اسلامی با همه مشخصات و آثاری که باید در این موضوع مانند عدالت، معنویت و توحید لحاظ شود.

وی بیان کرد: در کنار همه خدمات خوب و شایسته فرزندان این ملت در قالب سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفان وظیفه دارند پیوسته در کنار مردم و با مردم مشکلاتشان را مرتفع و خدماتشان را نصیب آن بخش مردم که به شدت نیازمند هستند ارائه کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خداوند را سپاس گذاریم که در همه ماموریت‌هایی که سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف دنبال می‌کند در کنار محرومان باشیم.

وی بیان کرد: ما این روز‌ها شاهد اتفاقاتی هستیم که احساس می‌کنیم ناسپاسی انجام می‌شود آن هم ناسپاسی ویژه، زیرا افرادی که با کمک مردم تحصیل‌کرده و در جا‌های مختلف ارتقا یافتند امروز حداقل کارشان خدمت به مردم است.

سردار شفاهی تصریح کرد: در این بازه زمانی ۴۲ سال انقلاب با همت مسئولان نظام جمهوری اسلامی اقدامات ارزشمندی انجام شده که یکی از مباحث محوری تاکید شده به متولیان این نظام خدمت صادقانه به مردم با تمام ظرفیت‌های موجود است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار