خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان هر سال برنامه‌های متنوعی توسط فرهنگی حوزه برای پایگاه‌ها پیش‌بینی و اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۴۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه حضرت خدیجه (س) همدانزهرا اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان یکی از ماه‎هایی است که برکات زیادی داشته و ماه خداوند است چراکه انسان‌ها در این ماه بزرگ مهمان خداوند هستند.

وی افزود: فضائل ماه رمضان آن چنان زیاد است که اگر انسانی بتواند به درستی آن را درک کند به طور قطع دین و دنیای خود را آباد ساخته است.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان هر سال برنامه‌های متنوعی توسط فرهنگی حوزه برای پایگاه‌ها پیش‌بینی و اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های امسال نیز برگزاری ختم قرآن به صورت خانوادگی و گروه‌های چهار نفره حضوری در مسجد یا پایگاه، ختم قرآن در فضای مجازی، توزیع کمک‌های مومنانه و ختم صلوات است.

اکبری با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در این ایام تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی از کتاب شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی، پویش عکس از سفره افطاری به همراه عکس شهید، ارسال عکس و فیلم از تلاوت قرآن توسط کودکان در منزل و... نیز از جمله مسابقات اجرایی در پایگاه‌های تابعه است.

وی عنوان کرد: مراسم جزء‌خوانی قرآن به صورت حضوری در مساجد یا پایگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار