با تزریق 2000 دز واکسن کرونا؛

نخستین مرحله واکسیناسیون گروه یک در میانه پایان یافت

تبریز- نخستین مرحله واکسیناسیون گروه یک با تزریق 2000 دز واکسن کرونا به اتمام رسید و مرحله دوم طی روزهای آینده آغاز می شود.
کد خبر: ۹۳۳۷۳۷۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرماندار ویژه میانه از پایان فاز اول واکسیناسیون گروه یک خبر داد و گفت: مرحله اول واکسیناسیون که شامل کادر بهداشت و درمان، سازمان نظام پزشکی، بیماران خاص و سرطانی، سالمندان، کارکنان آرامستان و پاکبانان و کارکنان مراکز نیمه دولتی ارائه دهنده خدمات به بیماران کرونایی، به اتمام رسید.

   محمدرضا مشایخی به آغاز مرحله دوم واکسیناسیون به افراد بالای 80 سال در روز های آتی با تحویل سهمیه اختصاصی واکسن به شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بانک اطلاعاتی موجود در مراکز درمانی، نیازی به مراجعه مردم برای ثبت نام تزریق واکسن نیست و مراکز درمانی با توجه به اطلاعات پرونده بهداشتی افراد با آنها تماس خواهند گرفت.

   مشایخی همچنین بر استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و افزود: با توجه به آغاز واکسیناسیون عمومی در کشور، عبور از وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا و کاهش آمار مبتلایان و فوتی ها مستلزم رعایت نکات بهداشتی توسط عموم مردم، کسبه، اصناف، بازاریان و ادارات است.

   لازم به ذکر است واکسن های تحویل شده به میانه در مرحله اول از چهار برند «اسپوتنیک وی»، «سینوفارم» ، «آسترازنکا » و «بهارات» بوده است.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار