فرمانده سپاه میانه:

شهدا گمنام هایی هستند که پس از شهادت شناخته می شوند

تبریز- فرمانده سپاه میانه در دیدار با مادر شهیدان علیرضا و یاور گلمحمدی، با اشاره به گمنامی سردار علیرضا گلمحمدی در طول حیاتش، گفت: شهدا انسان های گمنامی هستند که پس از شهادت شناخته می شوند.
کد خبر: ۹۳۳۷۳۳۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی با بیان گوشه هایی از خدمات شهید گلمحمدی در تفحص اجساد شهدا، ادای تکلیف الهی و گریزان بودن از شهرت و شناخته شدن او را از شاخصه های ایشان عنوان کرد و افزد: آیندگان با خدمات تمام ناشدنی این شهید، بهتر و بیشتر آشنا می شوند.

وی یادآور شد: شهید گلمحمدی در پیدا شدن پیکر هزاران شهید نقش ایفا کرد و توانست مادران بسیاری را از چشم انتظاری نجات دهد و به عهدی که با خدا و برادر شهیدش بسته بود، وفا کرد.

محمدی شهادت را بهترین و بالاترین دستمزد سردار گلمحمدی دانست و اظهار داشت: او در طول حیاتش اخلاص بالایی داشت و همواره از دیده شدن در جلوی دوربین ها گریزان بود ولی دوربین های خدا تمامی خدماتش را ثبت و ضبط کرد و نهایتا به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود، رسید.

مادر شهید نیز در این دیدار با بیان خاطره ای از فرزند شهیدش ابراز داشت: یکبار به او گفتم چرا در مقابل دوربین مصاحبه ای از تو پخش نمی شود و او جواب داد که می ترسم این کار اجر مرا ضایع کند و شما هم اگر ازتون پرسیده شد فرزندت چه کاره است بگویید یک کارگر ساده.

مسئولان سپاه میانه به همراه بسیج دانشجویی با خانواده شهیدان یاور و علیرضا گلمحمدی دیدار کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار