امام جمعه ساوه:

‍ اصولگرا و اصلاح طلب دوگانه ساختگی است/ مردم از مسئولین ناراضی هستند

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: انتخابات خردادماه و مذاکرات وین دو مقوله مهم برای آینده مردم است،
کد خبر: ۹۳۳۷۰۴۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه امام جمعه ساوه حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم حسینی در نشست صمیمی با خبرنگاران با اشاره به جلسات متعددی که با موضوعات مشکلات شهرستان از جمله پسماند، فرهنگ و ... برگزار شد و نقشی که رسانه‌ها دارند، گفت: انتخابات خردادماه و مذاکرات وین دو مقوله مهم برای آینده مردم است، عملکرد بد مسئولین موجب شده که رسانه‌های ضد انقلاب، سوءاستفاده کنند واز داخل هم زمزمه‌هایی از تعویق انتخابات هم شنیده شود که موجب نهادینه شدن استبداد می‌شود.
وی گفت:برای اینکه مردم به پای صندوق‌های رای بیایند باید دست از چپ و راست بازی یا اصولگرا و اصلاح طلب بازی برداشته و آزادانه به حل مشکلات و پیگیری از مسئولین بپردازیم.امروز دوگانه چپ و راست ساختگی است دوگانه واقعی عدالت و فساد است.باید واقعیت‌ها را دید، خبرنگاران می‌توانند این رسالت مهم را بر عهده بگیرند.
امام جمعه ساوه گفت:حذف افکار و صدای مخالف اشتباه است آن‌ها هم جزو مردم هستند همه جناح‌ها باید در انتخابات باشند، ولی فردی که فتنه گری می‌کند، دزدی می‌کند و برای مردم مشکل سازی می‌کند در مقابل مردم است.
در این نشست صمیمانه خبرنگاران به ضعف عملکرد مسئولین، نارضایتی مردم و عدم تامین معیشت مردم بعنوان عوامل کاهش حضور در انتخابات اشاره کردند. همچنین به نارضایتی مردم از رانت خواری و آقازادگی عده‌ای که به مقامات بالای کشور رسیدند و حتی مشاور عالی رتبه شدند، اشاره کردند.
خبرنگاران گفتند: راهکار بازگشت مردم، عذرخواهی مسئولین از مردم و شفاف سازی امتیازاتی است که نزدیکان آن‌ها گرفتند.
آن‌ها افزودند: برگزاری کرسی آزاد اندیشی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رسانه‌ای شدن نظرات مردم بدون برخورد امنیتی راهکار پیشنهادی دیگر بود که موجب آگاهی و انتخاب صحیح مردم می‌شود و با نظارت همگانی و شفافیت موجب افزایش خدمت رسانی می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها