خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: هم‌افزایی بسیج دانشجویی و بسیج دانش‌آموزی و ارتباط تشکیلاتی و مستمر دانشجویان و دانش‌آموزان بسیجی به رشد و بالندگی مدرسه و دانشگاه کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۶۹۷۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید یوسفی در جمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان استان فارس با اشاره به نقش موثر این دانشگاه در نظام آموزشی اظهار داشت: دانشگاه فرهنگی به دلیل ماهیت راهبردی خود نقش مهم و موثری در نظام آموزشی دارد و از این حیث حفظ و تقویت آن بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان از مراکز اصلی تربیت معلم در کشور است، گفت: نقش و تاثیر معلمان نیز در جامعه انکار نشدنی است، چرا که بخش زیادی از وقت کودکان و نوجوانان با معلم سپری می‌شود، از این حیث در جامعه یک نقش تربیتی دارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی را از رسالت‌های دانشگاه فرهنگیان برشمرد و افزود: تضمین آینده تربیت نیروهای انقلابی در دست دانشگاه فرهنگیان است و هزینه در زمینه آموزش عالی و فعالیت در این دانشگاه یک معامله دو سر سود محسوب می‌شود.

یوسفی با اشاره به اهمیت تشکیلات انقلابی بین معلمان بیان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیز متناسب با همین موضوع باید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه دوره‌های توانمندسازی ویژه ادوار بسیج دانشجویی نیاز به آموزش و به روز شدن دارد، تاکید کرد: هم‌افزایی بسیج دانشجویی و بسیج دانش‌آموزی و ارتباط تشکیلاتی و مستمر دانشجویان و دانش‌آموزان بسیجی به رشد و بالندگی مدرسه و دانشگاه کمک می‌کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: در همین راستا و برای تقویت این هم‌افزایی طرح‌های تربیتی برای دانش‌آموزان و بیان هنرمندانه اقدامات باید از سوی بسیج اقشار مختلف به ویژه بسیج دانشگاه فرهنگیان برنامه‌ریزی و اجرا شود.

یوسفی در پایان بسیج را یکی از برکات انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: بسیج یک تفکر بوده که بدنه تشکیلاتی به خود گرفته و در این میان بسیج دانشجویی یکی از رده‌های پرثمر و مهم در میان اقشار مختلف بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها