خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

تقوای الهی گمشده این روزهای ما در فضای مجازی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر(ع) گفت: تقوای الهی گمشده این روزهای ما در فضای مجازی است.
کد خبر: ۹۳۳۶۹۶۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

تقوای الهی گمشده این روزهای ما در فضای مجازی استحجت الاسلام مسیح الله عبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر(ع) که می‌فرمایند «خداوند متعال به وسیله تقوا بنده را از آنچه عقلش به آن نمی‌رسد حفظ می‌کند»، اظهار داشت: تقوای الهی گمشده این روزهای ما در فضای مجازی است.

وی افزود: رعایت دستورات الهی تنها مربوط به کوچه و خیابان نیست برای مثال اینکه در اجتماع غض بصر داشته باشیم و در جای دیگر خیر؛ بلکه در فضای شبکه‌های اجتماعی که دنیایی گسترده‌تر از کشور و شهر و کوی و برزن ما است لزوم بیشتری دارد که تقوای الهی داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ادامه داد: اینگونه نباشد که خدای نکرده از ترس مواخذه دنیوی در ملأ عام از ارتکاب به گناه ابا کنیم اما وقتی در فضای بسته و مجازی قرار گرفتیم ارتکاب گناه برایمان آسان باشد.

وی گفت: خداوند متعال در هر حال و در هر شرایطی شاهد و ناظر است و هیچ رفتاری چه خوب، چه کوچک و چه بزرگ از گناه، از نگاه او مخفی نیست.

عبدی خاطرنشان کرد: جدای از اینکه اینترنت و شبکه‌‌های اجتماعی چه منافعی و چه زیان‌هایی دارد، در این ماه عزیز که شیطان در آن در غل و زنجیر است؛ خود عامل شیطان نباشیم بلکه باید بتوانیم با تقوای الهی که در پیش می‌گیریم از این سفره رحمت الهی حظ و بهره کافی را ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار