خبرهای داغ:
یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس:

امروز با وجود یادگاران جبهه‌ها، دفاع مقدس را تحریف می‌کنند

همدان-رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه امروز بعد از گذشت سال‌ها با وجود اینکه یادگاران جبهه‌ها وجود دارند دفاع مقدس را تحریف می‌کنند، گفت: شما جوانان باید از شهدا دفاع و یاد و خاطره آنان را حفظ کنید.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۷۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰

امروز با وجود یادگاران جبهه‌ها، دفاع مقدس را تحریف می‌کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، کریم مطهری رزمنده دفاع مقدس در مراسم سی و پنجمین یادواره شهدای والفجر ۸ که در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه عملیات والفجر ۸ در ادامه عملیات هایی که همه ساله انجام می دادیم انجام گرفت، اظهار داشت: نیروهای استان همدان در ابتدا به عنوان تیپ انصارالحسین(ع) در جبهه و در منطقه هویزه و بستان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در جزایر ام الرصاص و بوارین انجام عملیات با فرماندهی شهید «چیت سازیان» بر عهده تیپ همدان بود، گفت: گردان ۱۵۴ نیز به فرماندهی «حاج رضا شکری‌پور» در شهرک ولیعصر مستقر شده بودند.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به عملیات والفجر ۸ و نقش نیروهای همدانی در آن گفت: فرمانده وقت سپاه پاسداران محسن رضایی گفت تیپ انصارالحسین (ع) همدان تنگه احد ایران را حفظ کردند که از خودگذشتی و شهامت نیروهای همدانی نشات می‌گیرد و تیپ انصار به لشکر انصار تبدیل شد.

وی با بیان اینکه شهدا چیزی برای خود نمی‌خواستند و همه چیز را برای خدا می‌خواستند خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: شما می‌دانید شهید شما چه گوهری بوده‌اند اما ابعاد دیگر شهدا را ما در جبهه‌ها می‌دیدیم آنها خود را فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

مطهری با بیان اینکه بعد از گذشت سال‌ها با وجود اینکه یادگاران جبهه‌ها وجود دارند دفاع مقدس را تحریف می‌کنند، خطاب به جوانان گفت: شما باید از شهدا دفاع کنید و یاد و خاطره شهدا را حفظ کنید و ما وظیفه داریم از این نظام و انقلاب و خون شهدا پاسداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید «چیت‌سازیان» به ما می‌گفت اگر به گشت می‌روید مواظب باشید اگر یک ذره کوتاهی کنید و براثر کوتاهی شما خونی از بینی بسیجی‌ای که به ما سپرده‌اند بیاید آن دنیا باید پاسخگو باشیم.

محمدباقر تقواجو نویسنده کتاب «ایمان و تقوا» نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا با بیان اینکه ما وظیفه شرعی و عرفی داریم که تا لحظه‌ای که نفس داریم در راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کنیم، اظهار داشت: انگیزه بنده از نوشتن کتاب «ایمان و تقوا» برداشتن قدم کوچکی در راه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان بود.

در این مراسم از کتاب «ایمان و تقوا» به نویسندگی محمدباقر ‌تقواجو رونمایی و از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار