خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

رسالت سپاه به زانو درآوردن استکبار جهانی است

سرهنگ مهرعلیا گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی توانست بسیج جهان اسلام و جبهه مقامت را در منطقه پایه گذاری نماید. لذا رسالت و چشم انداز سپاه، به زانو درآوردن استکبار جهانی می باشد.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۵۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

سرهنگ غلامرضا مهرعلیا فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، به مناسبت تأسیس سپاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به کارنامه درخشان سپاه بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که همپای انقلاب متولد و مسؤولیت‌های خطیر و سنگینی را برای پاسداری و دفاع از نظام و آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه‌ای درخشان و قابل قبولی، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است.

سرهنگ مهرعلیا در ادامه درباره مأموریت های خطیر سپاه اظهار داشت: امروز دشمنان ما در جنگ تمام عیار ناتوی فرهنگی و در قالب جنگ سخت، نیمه سخت و نرم به ما هجوم آورده اند و هدفشان محو و نابود کردن اسلام ناب محمدی در منطقه و جهان اسلام است اما با هوشیاری و مأموریت های سپاه در این عرصه تا کنون نتوانستن نقشه شوم خود را عملیاتی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا رسالت سپاه را به زانو درآوردن استکبار جهانی دانست و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی توانست بسیج جهان اسلام و جبهه مقامت را در منطقه پایه گذاری نماید و خفاش های خون آشام داعش که پیاده نظام استکبار جهانی در منطقه بودند را به زباله دان تاریخ رهسپار کند. از اینرو ما باید رسالت و چشم انداز سپاه را به زانو درآوردن استکباری جهانی بدانیم.

سرهنگ مهرعلیا ولایتمداری و بصیرت افزایی را دو شاخص اصلی سپاه دانست و خاطرنشان کرد: سپاه در کنار مأموریت های ذاتی و جانبی، ولایتمداری و بصیرت افزایی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و در راستای این دو شاخص مهم و اصلی مأموریت های خود را برنامه ریزی می کند.

وی با تأکید بر اینکه سپاه همواره بعنوان نهادی پیش قدم و پیشرو در عرصه های مختلف بوده، گفت: این پیشرو بودن و پیش برنده بودن سپاه در این برحه حساس از تاریخ انقلاب باید به عنوان الگویی برای سایر نهادها و سازمان هاست قرار گیرد، اگر این الگو در همه نهادها و سازمان ها نهادینه شود، خیلی از مشکلات در سطح شهرستان و استان قابل حل خواهد بود. برای نمونه امروز در مقابله با این ویروس منحوس کرونا تمام ظرفیت های سپاه و بسیج با تمام توان در کنار کادر بهداشت و درمان قرار گرفته و برای نجات جان مردم و مقابله با این ویروس به میدان آمده و این سند و برگ افتخار سپاه است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار